Photoshop Contest 52: Peugeot 206 cabrio

Welke is volgens jou de beste?


  • Total voters
    51
Status
Not open for further replies.
InsaneMalebrain said:
Eigenlijk zou het hele systeem anders moeten gaan. Gewoon net zoals de Scooter Design Contests.
Je hebt 1 maand om je photoshop te maken, daarna worden daar de 25 beste uitgekozen en dan komt er de echte poll

Idee?


Ja vink wel, alleen dan een week ofzo natuurlijk(lijkt me)
en wie kiest de besten dan uit? winaaar vorige contest?
met z'n allen..?
 
Krijg je toch gegarandeerd gezeik mee als er eerst een voorselectie moet komen... beter hou je het gewoon zo.. gewoon wat harder doorwerken :D
 
Tis opzich niet zo heel moeilijk.
je maakt een nieuwe layer aan, selecteerd een gebied waarin je wilt dat er neon in moet komen, je kiest een leuk kleurtje voor je neon, zet de layer op overlay en je kan alles wat je maar vind waar neon moet komen met de brush inkleuren, beetje afwerken en volia
 
er is iets simpelers
maak een nieuwe layer en noem hem neon.
je neemt de line tool (3 pixels),vervolgens kies je de kleur en zet je strepen overal waar je wil in de gekozen kleur.
dan neem je het line tool alleen nu met 1 pixel grootte.en trek je in die gekleurde 3 pixel strepen een 1 pixel witte streep.
nu ga je naar filters => blur => gaussian blur => dan zet je de hoogte net zo hoog als je het wil en het er ook goed uitziet.
voila je bent klaar. :)
 
maak je toevallig zo ook dat rookeffect?
want dat lukt me dus ook niet, had er wel een tutorial over gevonden maar met mij line tool maakt ie telkens rechthoekige vakjes en geen rechte streepjes, btje vaag, want als je dan met een grote smudge erover heen gaat ziet et er echt niet uit
 
Die van mij te vroeg ingeleverd. Moest eigenlijk deze zijn. Maarja probeer de volgende wel dan :D
Peugeot_206_Cabriotunedstrakcopy.jpg
 
RonnyBravo said:
Krijg je toch gegarandeerd gezeik mee als er eerst een voorselectie moet komen... beter hou je het gewoon zo.. gewoon wat harder doorwerken :D

vind ik ook jah... tenzei er echt trieste gevallen bij zitten wat nix met photoshop te maken heeft. en gewoon strenger worden met jatten, verkeerd formaat enz...

nu is het miss jammer dat ik deze niet heb mee gedaan maar aan de andere kant gezien is er ook weer snel een nieuwe contest :)
 
rs50 SBK RACER said:
maak je toevallig zo ook dat rookeffect?
want dat lukt me dus ook niet, had er wel een tutorial over gevonden maar met mij line tool maakt ie telkens rechthoekige vakjes en geen rechte streepjes, btje vaag, want als je dan met een grote smudge erover heen gaat ziet et er echt niet uit

trek 2 pixel strepen, dan niet smudge maar blur tool gebruiken niet op 100% eerder 60% ofzo, dan blurren en streepjes toevoegen dat het goed eruit ziet. die tutorials is een goede basis meestal leer je zelf hoe het beter gaat.
:)
 
Kies gewoon 1 die je altijd al had wille shoppe, zal vast wel ok zijn.. kunne we iig weer beginne..

jammer dat contest steeds sneller voller zit.. je kunt er niet meer echt goed tijd aan bestede, iig als je soms ook andere dingen te doen hebt.. nu krijg je allemaal van die cleane bakjes(je moet er van houde) of slechtafgewerkte bakken.. maja niks aan te doen met dit systeem.. iedereen wil naatuurlijk een plekje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top