Photoshop Contest #31 Honda civic

nice =) ik heb voor de volgende contest ook wat meer tijd voor denk.. volgende woensdag een herkansingkje doen en dan tot 18 feb voorbereiden voor mn volgende stage :P
 
die is dus zelf al door iemand gebrushed.. voortaan niet meer van digimods oid afhalen graag:)

lichtelijke bullshit vind je niet? Die mensen brushen alles zelf, 100% respect daarvoor, maar als je niet wil dat het gejat word door andere shoppers moet je het in eerste instantie niet online knallen.
 
die mensen brushen het juist om het aan andere mensen te laten zien..
mya, boeie, ik heb gwoon liever niet dat mensen bodykits van andere shops afhalen.. als het kleine dingetjes zijn, oké..
Maar dit zal de zoveelste discussie daarover zijn.. dus laten we er maar over ophouden:+
 
die mensen brushen het juist om het aan andere mensen te laten zien..
mya, boeie, ik heb gwoon liever niet dat mensen bodykits van andere shops afhalen.. als het kleine dingetjes zijn, oké..
Maar dit zal de zoveelste discussie daarover zijn.. dus laten we er maar over ophouden:+

ben het met klumpeh eens.. voormij is het of brushen of van photos van echte autos afhalen.. mjah is vooral omdat ik mijn eigen brush skill wil verbeteren zodat ik er alles mee kan maken wat ik maar wil :)
 
Nou laat ff iets wetn wnnr de volgende te tune auto vastgelegt is. Zou ook eens graag beginne ermee :)
En anders begin ik nog met deze, als dat niet te laat is..
 
Back
Top