W Wardje Wardsteiner 15 August 2006 #41 @ JeffreyZwolle: Ik heb iig een nieuwe achtergrond Echt extreem netjes gesoept! En mooi clean gehouden zoals het hoort, beetje sleeper idee
@ JeffreyZwolle: Ik heb iig een nieuwe achtergrond Echt extreem netjes gesoept! En mooi clean gehouden zoals het hoort, beetje sleeper idee
dansend.zwijn chem0 15 August 2006 #43 Vette shop, alleen beetje jammer dat de gril niet mee reflecteert
Tommy. *BA DUM TSS* 15 August 2006 #44 ik weet iig al op wie ik ga stemmen , godver die ziet er goed uit zeg, zo zou ik me honda ook wel willen hebben :~
ik weet iig al op wie ik ga stemmen , godver die ziet er goed uit zeg, zo zou ik me honda ook wel willen hebben :~
Tom.#86 TKT! 15 August 2006 #45 Hoog kwaliteit shops met deze contest, zit weer heel wat moois tussen :W
Monk Well-Known Member 15 August 2006 #48 @ klumpeh 1 ding, je deur lijkt me iets te lang, en ik heb een vraag voor je: heb je mijn motorkap gebruikt?
@ klumpeh 1 ding, je deur lijkt me iets te lang, en ik heb een vraag voor je: heb je mijn motorkap gebruikt?
JeffreyZwolle Evolution Rox Zwolle 16 August 2006 #49 Monk said: lol nismo velgen op een honda Click to expand... achja nismo velgen op een honda... audi velgen op een golf... wat maakt het uit :+
Monk said: lol nismo velgen op een honda Click to expand... achja nismo velgen op een honda... audi velgen op een golf... wat maakt het uit :+
Erwin. Well-Known Member 16 August 2006 #50 Geen zin meer om te shoppen, kan geen passende velgen vinden :X, (leuk is dat als je comp geformat is)...
Geen zin meer om te shoppen, kan geen passende velgen vinden :X, (leuk is dat als je comp geformat is)...
Monk Well-Known Member 16 August 2006 #53 ok chill, kvond het apart dat ie dezelfde kleur had als de mijne