This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Photoshop contest #17 Honda Civic

ik heb ff een vraagje ik was bezig met me auto en drukte verkeerd en opeens overal grijze vlekken op me auto, weetiemand hoe ik dit weg kan halen?
 
saven en pc herstarten, mischien is je virtuele geheugen vol?.. heb ik ook een keer gehad met een 3d programma.. 3uur een filmpje gerendert en laatste 10 plaatjes allemaal met teveel rood enz, herstart en probleem weg (me pc stond wel al 3dagen aan )
 
k ga et proberen, maar volgens mij heb ik ergens op geklikt :s alleen word niet in het history venster weergegeven
 
ik heb het ook wel eens gehad met photoshop dat ik een verkeerde combinatie intoetste en dat je idd dan grijze troep krijgt. ik weet alleen niet hoe je het weg krijgt, ik save em daarom vaak
 
pff, die digimods site doen het op mijn pc niet, loopt alles vast, ga maar eens op mn pa's pc iets proberen.. of mn broer kan miss iets fixen in mn pc waardoor die het weer doet..
 
Ef oftopic een vraag, Ik heb zelf geen photoshop. Zou mij iemand ef een shop voor mij van een aerox kunnen maken in de kleuren combinatie die ik wil?

b.v.d
 
Gearox_911 said:
Ef oftopic een vraag, Ik heb zelf geen photoshop. Zou mij iemand ef een shop voor mij van een aerox kunnen maken in de kleuren combinatie die ik wil?

b.v.d


Hiervoor moet je bij het centrale photoshop topic zijn
 
White Muscle said:
Sorry hoor, maar ik kan hem niet mooi vinden en je moet dat carbon wat kleiner zetten

deze was ook meer voor de lol, toen ik op de helft was begon hij te spacen en kwamen er grijze vlekken op de auto en heb ik niet weg kunnen krijgen (lag niet aan virtueel geheugen) dus d8 ik ik doe er hello kitty op
 
die cartoon print erop vind ik op zich best goed, alleen je carbon is niet fijn genoeg, en de bumper zit iets scheef
 


voor de lol, maar even alle deukjes uit dat ding achter de auto gehaald..
en wat kleine dingetjes erbij gedaan..