Photoshop Contest #1 2006 Mazda Rx-8

thnx voor reacties.
En weet er iemand een snellere host waarbij k me niet hoef te registreren?
En die matte lak, moet je gewoon wat kloten met je saturation en je brightness enzo, kom je er vanzelf.
maar wat ik bij verschillende zonde vind, is dat de wielen er niet goed onderstaan, kleine moeite die recht te zetten..
 
Thijzz said:
thnx voor reacties.
En weet er iemand een snellere host waarbij k me niet hoef te registreren?
En die matte lak, moet je gewoon wat kloten met je saturation en je brightness enzo, kom je er vanzelf.
maar wat ik bij verschillende zonde vind, is dat de wielen er niet goed onderstaan, kleine moeite die recht te zetten..

hehe die van mij klopt ook van geen kant, mja heb hem over een standaart audi geplakt die recht stond. :p
Kwam er trouwens net achter dat ik als gif had opgeslag een dat hij op sommige stukken beetje blokkerig is geworden.. Mja wacht al weer op de volgende contest waar ik beter mijn best ga doen :+
 
Divided said:
bij volgende shop beter na kijken voor de eerste shop vind ik hem aardig gelukt
afwerking kan beter maar geen zin meer in.
voortaan als je voorvelg zo staat moet je die layer selecteren,
ctr + t doen, rechtermuisklik en flip horizontal pakken
 
Hij is FOCKING lelijk maargoed :D is me eerste keer dat ik dit doe :p

hahaha6.jpg
 
Misschien offtopic, maar als er wensen naar zijn:
Voor een volgende contest heb ik nog wel wat bruikbare 5m(egapixel) foto's van een Rode Mazda MX-5 cabrio. Laat maar weten of er interesse in is. Indien gewenst maak ik nieuwe foto's eventueel met dak open of dicht.

Voor voorbeelden kunnen jullie pm sturen. Dan kan ik ze wel doormailen/msn/oid.
 
Deze maak ik btw niet zo bijzonder, ben ff bezig met zelf bumper/sideskirts maken voor het eerst..
Moet zeggen dat me sideskirts er goed uitzien, de bumpers krijgen ook redelijk vorm..

Denk dat ik em vanavond/morgen middag ofzo post +ralf+

/edit:

oja, iemand GOEIE site voor velgen ? O-)
 
Mijne dan maar, de kleur is beetje nep maar had geen zin om em weer te veranderen :p

eerste keer dat ik een auto soep btw :)

11006002696.jpg


//edit, zie net dat ik het knipperlichtje ook oranje heb gemaakt 8P
 
Last edited:
>Mark< said:
Mijne dan maar, de kleur is beetje nep maar had geen zin om em weer te veranderen :p

eerste keer dat ik een auto soep btw :)

11006002696.jpg


//edit, zie net dat ik het knipperlichtje ook oranje heb gemaakt 8P


OMG Die is zeker nice!
 
Slome said:
Misschien offtopic, maar als er wensen naar zijn:
Voor een volgende contest heb ik nog wel wat bruikbare 5m(egapixel) foto's van een Rode Mazda MX-5 cabrio. Laat maar weten of er interesse in is. Indien gewenst maak ik nieuwe foto's eventueel met dak open of dicht.

Voor voorbeelden kunnen jullie pm sturen. Dan kan ik ze wel doormailen/msn/oid.
elke idioot kan wel foto's vinden op;

www.autogaleria.pl/tapety,
als je wil dat ze je (of vriend) oto shoppen zeg je dat gewoon :D ;)
 
klein vraagje tussen door, het is me nog niet gelukt om een auto zwart te soepen, meeste kleuren lukken wel maar hoe krijg ik een auto mooi zwart
 
Back
Top