Photoshop Contest #1 2006 Mazda Rx-8

Mijne, geen zin en tijd meer

mazadaklaar.gif
 
Vind hem wel netjes, al lijken de verhoudingen niet helemaal meer te kloppen.
Volgende contest doe ik ook weer mee (dan 1084*768 op ze minst btw:|)
 
rx8.jpg

- andere paint
- andere luchthappers
- BBS Lm
- verlaagd
- andere achtergrond
- ramen getint
- beetje spiegeling
- beetje gecleaned
- kleine dingen
 
At : Thijzz

Heel mooi gedaan :) leuke paint :D en background :)

Bij de next contest alstiej komt zal ik even beter me best doen en er wat langer aan zitten voor beter resultaat :D maar ben niog aan het leren :D maarjah :D

nu maar wachten op de rest wat die maken :D

Oiii
 
Zandur said:
At : Thijzz

Heel mooi gedaan :) leuke paint :D en background :)

Bij de next contest alstiej komt zal ik even beter me best doen en er wat langer aan zitten voor beter resultaat :D maar ben niog aan het leren :D maarjah :D

nu maar wachten op de rest wat die maken :D

Oiii

idd ik ook :p heb nou binne 10 minuten gedaan...

+ dat de resolutie groter moet volgende x, maar dat was wel duidelijk al :)
 
Gearox said:
zou ik niet doen, eerst andere velgen...

anders kan de auto nooit meer over de velgen zakken

ik heb eerst andere velgen maar de auto zakt niet over maar onder de velgens is het mogelijk om een Layer naar de " achtergrond" te verplaatse?
 
Divided said:
ik heb eerst andere velgen maar de auto zakt niet over maar onder de velgens is het mogelijk om een Layer naar de " achtergrond" te verplaatse?

Eeey,

Volgens mij moet je dan gwn die layer vergrendelen dat kan als het goed is :) ik weet het niet cker hoor Maar dat is als het goed is mogelijk :) Even wachten op reactie van anderen :) maar volgens mij kan je vergrendelen :)

Oiii
 
Zandur said:
Eeey,

Volgens mij moet je dan gwn die layer vergrendelen dat kan als het goed is :) ik weet het niet cker hoor Maar dat is als het goed is mogelijk :) Even wachten op reactie van anderen :) maar volgens mij kan je vergrendelen :)

Oiii

neeh helaas, heb al 4 de mogelijkheden van vergrendellen geprobeerd
 
Je kan je layers zowiso aanvinken of die zichtbaar is of niet... weet niet of je dat bedoelt? :p

dat vergrendelen heeft er nix mee te maken geloof ik...

anders sla je gewoon eerst je foto op als .jpg bestand en dan open je hem weer... kan je het geheel selecteren en heb je geen last van losse layers die niet mee willen verplaatsen oid :)
 
WheeleX said:
Je kan je layers zowiso aanvinken of die zichtbaar is of niet... weet niet of je dat bedoelt? :p

dat vergrendelen heeft er nix mee te maken geloof ik...

anders sla je gewoon eerst je foto op als .jpg bestand en dan open je hem weer... kan je het geheel selecteren en heb je geen last van losse layers die niet mee willen verplaatsen oid :)

ooh ja .. natuurlijk ga ik even doen bedankt
 
Divided said:
ooh ja .. natuurlijk ga ik even doen bedankt

begrijp ik nou goed dat je gewoon de auto layer over de velg layer wil plaatsen?
je kunt ze gewoon je layer over de andere layer slepen in het layer venster...
en ik zou gewoon in photoshop bestand blijven werken. kun je altijd je layers nog aan passen. En wil je er toch 1 layer van maken druk dan gewoon ff ctrl+shift+E;)
 
Slidon said:
begrijp ik nou goed dat je gewoon de auto layer over de velg layer wil plaatsen?
je kunt ze gewoon je layer over de andere layer slepen in het layer venster...
en ik zou gewoon in photoshop bestand blijven werken. kun je altijd je layers nog aan passen. En wil je er toch 1 layer van maken druk dan gewoon ff ctrl+shift+E;)


ooh ja nu al anders gedaan.
je kan zo layer als ik het goed begrijp in rang verplaasten ?
 
kunt toch ook flatten image doen dan worden alle layers weer 1 en kan je weer vers beginnen met nieuwe layers voor velgen o.i.d. zodat het niet onoverzichterlijk word. verder kun je de layers ook verschuiven in een speciale werkbalk daarvoor zodat je kan kiezen welke bovenop komt en welke daaronder enz..
hoop dat jullie er iets van snappen

edit: zit nog te twijfelen of ik er aan ga beginnen
 
Ik vind hem alsnog wel netjes gedaan hoor voor eerste shop :D haha

Begint er al op te lijken hopelijk is er nog aardig wat meer animo om ff wat meer autootjes te shoppe :) ben benieuwd :d

Oii
 
En zo hoort het :D dan gaat het ook nog om snelheid zegmaar :) om hem op de first page te krijgen enz.. ;)

MAar komt wel let maar op haha :D
 
@ Thijzz, ziet er netjes uit, alleen beter host je hem
ergens anders en niet bij zo'n trage kuthost :X
Of ligt dat aan mij?
 
Back
Top