PGO t-rex

Black Phantom

Senior Member
ik heb gezocht naar informatie maar kon niet vindne wat ik zocht.
Ik heb nl de taak om een T-rex stukkie harder te laten lopen. hij wil het liefste zijn orginele uitlaat houden en de cilinder vervangen en een andere carberateur.. ook moest het niet te duur worden.

Als je nou gaat kijken op Scootparts dan zie je dat je Airsal T6 cilinders voor mina hor ook op die PGO past.. maar dat is bij de DR70(die ik het liefste erop zet) niet zo.

Daarnaast weet iemand wat voor carberateur daar op zit(standaard?)

en wat voor uitlaten passen er op zoi'n blok want bij scootparts staat niet dat mina hor uitlaten ook op PGO passen maar bij 50cc.nl staat wel dat bijv Shot voor PGO te koop is

en als laatste heeft er iemand ervaring met deze cilinder?:
70cc tccd 46mm
aluminium cilinder met nikasil wand

en kan deze icm standaard uitlaat(ik weet dathet beter is niet te doen maar ik wil alleen weten of het kan)
bvd
 
Advertisement - register to remove this

Een PGO T-Rex heeft een imitatie-Minarelli-blok... Dit betekent dat een DR70 er gewoon oppast, en veel uitlaten voor Minarelli ook... Bij mij in de buurt reden veel mensen met een PGO Tornado met een Metal van een Minarelli... Dit past probleemloos...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Een PGO T-Rex heeft een imitatie-Minarelli-blok... Dit betekent dat een DR70 er gewoon oppast, en veel uitlaten voor Minarelli ook... Bij mij in de buurt reden veel mensen met een PGO Tornado met een Metal van een Minarelli... Dit past probleemloos...

maar hoe zit het met de carberateur dan?
19 mm (SFX) amal past er sowieso op
17,5 DO(sfx) niet
21 malossi (sfx weer wel)
ik snap er nix meer van
 
nee t was denk ik de manier van monteren.. de een heeft 2 bouten en de ander = als minarelli(buis)
ik zal ff mijn mail naar marcel(50cc.nl) posten met reactie

vraag: Ik was op zoek naar een carberateurtje en kwam toen op de 19mm amal.. alleenheb ik daar niet zo'n vertrouwen in. En op uw site werd aangegeven dat het een carb van een honda sfx is. Dus ik heb gekeken bij honda sfx en kwam ik een 17,5 mm DO carb tegen. Zou deze nou ook op die PGO T-rex passen? Bij voorbaat dank, Tim

antwoord:
hallo Tim

Helaas die past niet.

Ik heb het nog even voor je nagekeken, en er is ook nog een malossi kit 21mmdie ik zou kunnen bestellen.
Maar daat wet ik he exacte prijs niet van ( rond de E 100 verwacht ik )
Als je intresse hebt kan ik dinsdag even bellen voor de prijs.

Groeten karin Dekker
 
Back
Top