PGO t-rex

Status
Not open for further replies.

hebo-rox-04

cycling sucks
Hoi,

Welk blok heeft een PGO t-rex uit 2000,

Op de search en google lees ik veel dat het een imitatie minarelli hor/ac blok is(net als een neos). Past elk onderdeel van een neos op een trex blok??

Graag wil ik een bevesteging van de kenners, zodat ik geen foute onderdelen aanschaf, zoals vario's, cabr, uitlaat, cillinder en krukas enz.

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Als het een immitatie minarelli blok is, dus hetzelfde als dat van een CPI, passen sommige delen wel en andere niet. De vario zal bijvoorbeeld niet normaal passen, omdat de carterkap anders is, en de kickstart erna niet meer werkt (aangrijpt).
Ook niet alle uitlaten passen met standaard ophanging. Dit zijn de enige punten die ik zelf tegen ben gekomen bij een vriend, de rest weet ik niet.
 
Als het een immitatie minarelli blok is, dus hetzelfde als dat van een CPI, passen sommige delen wel en andere niet. De vario zal bijvoorbeeld niet normaal passen, omdat de carterkap anders is, en de kickstart erna niet meer werkt (aangrijpt).
Ook niet alle uitlaten passen met standaard ophanging. Dit zijn de enige punten die ik zelf tegen ben gekomen bij een vriend, de rest weet ik niet.

Dus ik zal met welk setup dan ook altijd met orginele vario en een beperkt aantal uitlaten moeten rijden.

Heb zelf altijd een aerox gehad en kon nu deze PGO goedkoop kopen en dacht een snel ac setup van te maken, maar bij een beperkt keuzen uit onderdelen is dit natuurlijk niet optimaal.

groetjes
 
Last edited:
Nu ben ik begonnen met een pgo t-rex(opknapper) uit 2000, nu heb ik ook altijd begrepen voor zover ik het kan vinden dat pgo een minarelli imitatieblok heeft ac horizontaal

Ook is vertelt/gelezen dat een andere vario niet zou passen. Net heb ik mijn carterkap opengemaakt om te kijken wat er nu inzat, zit er een malossi sportvario in. En de kickstartdelen zijn excact hebtzelfde als peugeot ludix en piaggo modellen, ook het spruitstuk lijkt op peugeot. Maar de elec startkrans zit net zoals in minarelli achterin tegen de krukas.

Ik heb alleen ervaring met mijn aerox en neos gehad kan iemand mij vertellen wat ik tegen ben gekomen. ik ben nog van plan om hiermee langs een scooterzaak te gaan i.v.m. onderdelen bestellen. Maar omdat ik met mijn werk overdag weinig tijd heb hoopte ik het hier te horen.

mvg,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top