peugot blok in sulky brommobiel

jailwood

Well-Known Member
hallo,

ik heb een sulky brommobielmet een 50cc peugot blok. Alleen de volgende problemen doen zich voort hij trekt voor geen meter op. carburateur en spruit stuk zijn voor 70cc gemaakt dus loopt niet goed stationer en dat soort random shit.

Aangezien ik van scooters niet zoveel verstand heb heb ik de volgende vraag:

Wie kan mij wat tips geven om voor een niet al te hogen prijs een lekker klein racemonstertje van te maken met als hoogste prioriteit het optrekken.

Mvg, Tobias.
 
Advertisement - register to remove this

okeej stel ik koop een 70 cc wat moet ik dan nog veranderen zuigerkop? zuigerveren? en ik heb 24mm spruit stuk en 21mm carb. das een vervelend ding wat raden jullie me aan? en voor beter opte trekken trekveertjes ook nog veranderen ofzo?

Alvast bedankt.

Mvg, Tobias.
 
een amal/arreche maar ik wil er 1tje zonder electirsche shoke.
Maar ok stel ik heb 300 euro te besteden een 70cc en want dan nog een race vario en race koppeling? en meot je daar nog dingen bij kopen of is het monteren afstellen en rijden maar?

Gr, Tobias.
 
tja , de standaard krukas is niet echt bestadn tegen 70cc over het algemeen , verder zul je wel kleine dingen moeten aanpassen , uiteraard de sproeier en de variogewichten. en membraanplaten zal niet onverstandig zijn.

een Amal is dan ook een klereding ,ik zou gewoon een 21mm setje kopen dan van Dell'orto.
 
dus ik zou ook een andere krukas er bij moeten nemen eigenlijk? maar een racevario en racekoppeling maakt dat veel merkbaar verschil? ik denk de vario die er nu in zit toch al een jaartje of 10 is eigenlijk.
Mvg, Tobias.
 
Back
Top