Peugeot Vivacity gaat niet volgas

Elenieke

Well-Known Member
Ik heb een Peugeot Vivacity uit 2005 .
Gisteren heb ik er een nieuwe Luchtfilter erop moeten zetten omdat de oude afgebroken was .
Als ik nu volgas geef gaat die uit .
Mijn man heeft denkt dat de Caburateur teveel lucht of Benzine krijgt omdat hij afzuipt . Wat kan ik doen ? Help Please ik moet er straks mee naar het werk .
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je scooter krijgt nu waarschijnlijk teveel lucht.

Controleer of je alles wel netjes hebt vastgezet en de rubber waarmee je luchtfilter op je carburateur vast zit wel goed over de carb zit, en goed in je luchtfilter.

Kijk ook even of het wel exact dezelfde luchtfilter is.

Heb je het luchtfilter element (die 'spons') wel in de nieuwe luchtfilter gedaan?
 
Je scooter krijgt nu waarschijnlijk teveel lucht.

Controleer of je alles wel netjes hebt vastgezet en de rubber waarmee je luchtfilter op je carburateur vast zit wel goed over de carb zit, en goed in je luchtfilter.

Kijk ook even of het wel exact dezelfde luchtfilter is.

Heb je het luchtfilter element (die 'spons') wel in de nieuwe luchtfilter gedaan?

Heb een hele nieuwe Luchtfilter gekocht , was een nieuwe spons erin . Is precies dezelfde filter dus daar kan het niet aan liggen .
Wat zouden we nog kunnen doen ?
 
De oude Filter was afgebroken en zat al een tijd niet meer goed erop ( wat we niet wisten ) hij had dus verkeede lucht getrokken maar liep gewoon , nu met de nieuwe Filter erop ineens niet meer , terwijl die nu goed erop zit .
We zien wel dat er een hoop rotzooi naast de oude filter is , vet of bezine ?
 
Mij man heeft net aan een schroef gedraaid die onder het standgas aan de Caburateur zit , hij loopt nu weer netjes 50 , ben benieuwd of die vanavond als die koud is ook nog loopt want ik moet zo gaan werken .
 
Back
Top