Peugeot vivacity doet raar

typhoon70

Member
Hallo, mijn peugeot vivacity 2t doet raar als ik gas geef, soms doet die het en soms niet. kan iemand helpen aub
filmpje ->
Hier geef ik vol gas
 
Advertisement - register to remove this

Bobine en bougie aqansluiting kontroleren misschien dat een van die dingen niet goed of volledig contact maakt ( bougie kabel, bougie opening, Bobine bedrading )

ff iets anders je luchtfilter is aardig droog en je weet dat je de luchtfilter moet insmeren met een goedje (lucht filterolie)
bij dagelijks gebruik regelmatig schoonmaken en opnieuw insmeren/spuiten eventueel extra sok er overheen
anders komt er alsnog troep in je cilinder (geen filtering)
 
Hapt te veel lucht, daarom maakt die dat geluid.

Of je hebt nou ergens valse lucht.. Of je sproeier stond alle tijd gewoon te arm, of de sproeiers kunnen verstopt zitten (gaat die ook inhouden)

Nou eerst even je sproeiers doorblazen zodat je er weer licht door ziet.

Kan je er gewoon overal door kijken.. Carb afstelling na kijken en desnoods grotere hoofdspoeier monteren.
 
Hapt te veel lucht, daarom maakt die dat geluid.

Of je hebt nou ergens valse lucht.. Of je sproeier stond alle tijd gewoon te arm, of de sproeiers kunnen verstopt zitten (gaat die ook inhouden)

Nou eerst even je sproeiers doorblazen zodat je er weer licht door ziet.

Kan je er gewoon overal door kijken.. Carb afstelling na kijken en desnoods grotere hoofdspoeier monteren.
Dat dacht ik dus eerst ook maar dat is het niet
 
Back
Top