Complete set pakking vervangen. 2 pakkingen van de cilinder, pakking van spruitstuk, pakking van de carburateur na de spruitstuk ook. Pakking van de uitlaat. Alles is echt hermetisch dicht nu. Morgen zal ik nog even met remreiniger via de carburateur proberen te kijken als die nu wel wilt starten. Maar vindt het echt behoorlijk vreemd dat die niet wilt starten. Keringen zijn nieuw deze zijn nog recent vervangen geworden. Dus moet het echt maar iets kleins moeten zijn. Lucht schroef is al 1.5 slag open en de gasschuif glijd prima op en neer. Dus wat het precies kan zijn is mij nog steeds een raadsel.
Heb wel al op een andere scooter het probleem gehad dat de variorollen op waren en dat die daardoor ook niet meer wilde starten. Daarom dacht ik eerst dat het misschien bij deze ook het probleem zou kunnen zijn. Maar nu begin ik steeds meer daar aan te twijvelen.
Ik kan toch niet de benzineslang en vacuumslang per ongeluk verkeerd gemonteerd hebben ? De benzineslang moet toch op de carburateur en vacuum op de spruitstuk ? Of was dat nou net weer andersom.
Begin een beetje vermoeid te raken na drie dagen 12 uur per dag eraan te hebben gewerkt. Denk ik dat ik af ben aan wijken van de oorspronkelijke probleem.
In iedergeval wil ik jullie echt van harte danken om jullie tijd en kennis met mij te delen en een oplossing aan mijn probleem te vinden.