Goedemiddag iedereen.
ik heb een peugeot vivacity 2takt.
Was eerst een snor, maar heb hem ombouwd in brom. Daar zit nu een brom cilinder op en een gewone brom uitlaat op.
De scooter heeft genoeg, compressie, vonkt netjes, bougie wordt nat. Maar wilt nog steeds niet starten.
Nou weet ik dat een snor veel zwaardere variorollen hebben dan brom. Snor hebben namelijk (16×13 , 13grams rollen erin. En bij brom zit meestal ( 16x13 9grams rollen zijn.
Deze heb ik nog niet veranderd en vroeg mij af als het daaraan lag of misschien omdat de koppeling te slap is ?
Zou echt top zijn als iemand die kennis heeft met Peugeot vivacity mij hiermee zou kunnen helpen.
Met vriendelijke groet.
Sneakey 37
ik heb een peugeot vivacity 2takt.
Was eerst een snor, maar heb hem ombouwd in brom. Daar zit nu een brom cilinder op en een gewone brom uitlaat op.
De scooter heeft genoeg, compressie, vonkt netjes, bougie wordt nat. Maar wilt nog steeds niet starten.
Nou weet ik dat een snor veel zwaardere variorollen hebben dan brom. Snor hebben namelijk (16×13 , 13grams rollen erin. En bij brom zit meestal ( 16x13 9grams rollen zijn.
Deze heb ik nog niet veranderd en vroeg mij af als het daaraan lag of misschien omdat de koppeling te slap is ?
Zou echt top zijn als iemand die kennis heeft met Peugeot vivacity mij hiermee zou kunnen helpen.
Met vriendelijke groet.
Sneakey 37