Aangezien mijn broertje nooit echt een project pagina heeft gemaakt, en hij eigenlijk de scoot laat wegroesten. heb ik em eindelijk kunnen motiveren dat ie bezig gaat met zijn speedfight.
tja dreigen helpt... vooral aangezien ik me dood irriteer aan een vette scoot die gewoon compleet onder handen moet worden genomen
tja als hij het niet doet doe ik et wel voor hem. dus ik zal de history wel ff plaatsen
In augustus 1999 werd deze scooter nieuw aangeschaft.
mijn broertje een tijdje blij, totdat het sneller gaan virus uitbrak.
tja ik had toen nog een Tkr. dus we hadden mooi een beetje competitie ondertussen.
De speedfight was origineel Luchtgekoeld, zoals op de onderste foto's te zien.
1e setup:
Eurocilindero 70cc en een piaggio hogedruk pet.
17,5mm dellorto met autosjook.
Malossi Sport vario.
Polini 4-race met funky demper.
niet zo bruut maar wel een lekkere straat setup.
Tja na een tijdje ging het weer kriebelen
scooter werd gedemonteerd.
Er werd een MHR Replica aangeschaft voor de speedy, Lc natuurlijk. deze cilinder werd meteen door gijs grondig onderhanden genomen.
er werden nieuwe krukaslagers gemonteerd en het carter werd ook ff goed getuned.
de cilinder van de Howto
aangezien de 4-race demper al overleden was. en de funky demper ook zijn tijd wel had gehad, drukten we er maar een rs125 demper op van gianelli.
tja dreigen helpt... vooral aangezien ik me dood irriteer aan een vette scoot die gewoon compleet onder handen moet worden genomen
tja als hij het niet doet doe ik et wel voor hem. dus ik zal de history wel ff plaatsen
In augustus 1999 werd deze scooter nieuw aangeschaft.
mijn broertje een tijdje blij, totdat het sneller gaan virus uitbrak.
tja ik had toen nog een Tkr. dus we hadden mooi een beetje competitie ondertussen.
De speedfight was origineel Luchtgekoeld, zoals op de onderste foto's te zien.
1e setup:
Eurocilindero 70cc en een piaggio hogedruk pet.
17,5mm dellorto met autosjook.
Malossi Sport vario.
Polini 4-race met funky demper.
niet zo bruut maar wel een lekkere straat setup.
Tja na een tijdje ging het weer kriebelen
scooter werd gedemonteerd.
Er werd een MHR Replica aangeschaft voor de speedy, Lc natuurlijk. deze cilinder werd meteen door gijs grondig onderhanden genomen.
er werden nieuwe krukaslagers gemonteerd en het carter werd ook ff goed getuned.
de cilinder van de Howto
aangezien de 4-race demper al overleden was. en de funky demper ook zijn tijd wel had gehad, drukten we er maar een rs125 demper op van gianelli.