Peugeot Speedfight 3 gekocht, maar toch nog enkele vraagjes

robkuh84

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een eugeot Speedfight uit 2009 gekocht. Nu heb ik hier enkele vragen over.

1.) Er zitten aan de zijkanten (aan beide kanten net boven het dimlicht en groot licht) nog 2 kleine lampjes. Ik heb geen idee hoe deze aan gaan en waar ze voor dienen. Kan iemand mij dit vertellen?
2.)Hoe kan ik achterhalen of het en 2 takt of 4 takt is?
3.) De scooter is opgevoerd (+/-42 km/u), maar ik merkte vandaag dat de scooter in 1x niet harder kon ging dan 35 km/u. Het leek wel of dit gebeurde nadat ik aan de knipperlichtschakelaar kwam. Zou het kunnen zijn dat er een begrenzer is ingebouwd die met het knipperlicht aan/uit gezet kan worden? De knipperlichten werken wel aan beide kanten, alleen schiet de schakelaar niet terug naar het midden als ik deze naar rechts heb gedaan.

Ik hoop dat jullie mij kunnen hepen met deze 3 vragen. Ik heb totaal geen verstand van scooters en hoop dan ook dat jullie in simpel taal kunnen beantwoorden ;)

Alvast bedankt.

Gr.Rob
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

... 1: Dat is voorbereid voor dagrij verlichting ..
...2: kann je zien aan de uitlaat , kan je zien of er een Olie tank onder je buddy zit , een 4-takt klinkt totaal anders als 2-takt ..., heb je 6-deukjes in de kickstartkap ? Dan heb je een 4-takt.
...3: Is het een Snorfiets ?
 
zoals ik al zei ... Dagrij verlichting .... steeds meer moderne |Motoren en Auto`s rijden met dagrij verlichting ...
Google daar maar eens op .
2 : dan heb je een 2-takt ... waarschijnlijk een lucht gekoelde versie , ( een Lc heb een schijfrem achter , en een schokdemper met een Gaspot .
3 : een Snorfiets die 30 Km per /u haalt is hard zat .
 
Back
Top