Peugeot Speedfight 3 geeft hoofdpijn???

Gld1977

New Member
Heb een Speedfight 3 uit 2014, benzine meter was kapot en heb de tank leeg gereden, niet echt slim ben ik achter.
natuurlijk meteen getankt, maar onmogelijk om hem te starten, hij slaat niet aan, wie heeft hier ervaring mee, heb al veel dingen geprobeerd, maar kom er niet uit?????

Nooit start problemen gehad, heb er nieuwe bougie in gedaan, carburateur schoongemaakt andere cdi geprobeerd, ook andere carburateur geprobeertd maar niks helpt.
Met start geeft hij gewoon benzine aan de carburateur, bougie vonkt ook.

Er zat een alarm installatie op deze hebben we ontkoppeld en verwijderd, dus brandstof pomp, carburateur, bougie zekeringen etc. allemaal in orde, alleen hij wil niet starten.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, kom er zelf niet meer uit, alvast bedankt voor de evt. reacties.
 
Advertisement - register to remove this

Carburateur werkt volgens mij na behoren, vandaag nog helemaal schoongemaakt. Ga morgen of vrijdag de kleppen stellen en dan houd het op met mijn kennis qua motor. Alles geprobeerd maar bougie blijft ook droog, dus er moet iets simpels zijn........ Maar de tank leeg rijden en nu zoveel problemen kan dat niet snappen, met nieuwe benzine had hij het moeten doen, maar helemaal niks???????
 
Kan zijn dat de benzinepomp / klep blijf hangen , is een kwaal bij die dingen als ze droog hebben gestaan , trek de benzine slang er af . trek de Vacuum slang er af ,,, zuig eens aan de Vacuumslang , kijk dan dat er benzine gaat stromen .
 
Back
Top