Peugeot Speedfight 2 of Aprilia SR50 Ditech?

Danny01

Aprilia SR DiTech LC
Hallo iedereen

Laatst ben ik tegengehouden door de politie en moest ik mijn scooter (aprilia) op de rollen zetten, natuurlijk ging hij veel te hard en nu ben ik hem voor een maand kwijt + een vette boete.
De politie zei dat als ze me nog eens tegenkwamen en hij te hard ging dat ze hem in een pers gooien en er een pakje van persen... :eek:

Ik ben aan het twijfelen gegaan om mijn Aprilia te verkopen omdat ik gehoord heb dat die wel goed zijn, en zuinig, maar dat als je stukken hebt het direct heel duur is omdat het vaak de elektronica is die kapot gaat.
Ook heb ik gehoord dat je geen toerenbegrenzer op een injectiemotor kunt bouwen... en dat is toch wel nodig vind ik, tenzij je veel geld hebt:p

Als er iemand ervaring heeft met de Aprilia SR50 DiTech van 2001 dan zou ik ze graag weten, dan kan ik makkelijker mijn besluit maken.

Ik ben van plan om een scooter te kopen met carburateur (Peugeot speedfight 2 ) maar dat staat nog niet vast.


Grtz Danny
 
Advertisement - register to remove this

je kunt ecu's schakelen. de gene die er nu inzit is neem ik aan ge gameboytuned. je kunt een aantal draden splitten naar een begrensd ecu, de rode draad onderbreken dmv een schakelaar, zodat je van ecu kan wisselen. Verder klopt t dat ditech als er iets echt kapot is dat t duur is, maar dat is ook vaak omdat dealers vaak niet weten wat ze er mee moeten. vaak valt het wel mee, ik heb zelf een ditech gehad voor 1 jar, wel veel gezeik mee gehad, maar was steeds wel goed te repareren...
 
Back
Top