Een automaat krijg je niet snel over de toeren, maar als je er iets aan gaat veranderen dan weet ik het niet zo zeker. Heb ooit het blok van een Suzuki GSX-L 750 uit elkaar gehad.ehh, je blok zelf is een grote toerenbegrenzer.. heb je die klepjes wel eens gezien?
dat lijkt me dan van origine een snorfiets?Van vorige eigenaar begreep ik dat 1 nokje al is weggehaald, vandaar nu 36km/h.
Nu dat het geval is, wil ik nog een nokje laten weghalen, maar kan je ook ergens meten hoe het zit met de balans na verwijderen van zo'n nokje?
Kloptdat lijkt me dan van origine een snorfiets?
dan ga je wat dit forum betreft al hard zat.Klopt
Als er in dit forum wordt uitgelegd op welke manieren je een specifieke scooter opvoert, is het aan diegene die opvoert wat 'hard zat' is.dan ga je wat dit forum betreft al hard zat.
wat betreft de balans: is niet te meten maar als ik zie dat er in mijn koppelingstrommel her en der ondiepe gaten zijn geboord, denk ik wel dat ze dat bij de fabriek serieus nemen. als je het nokje tegenover het reeds verwijderde wegslijpt, zou dat de balans alleen maar ten goede komen natuurlijk, niet een een kwart verder, dan wordt het erger.
Ik snap het formele beleid en daar is aan zich niets mis mee, maar die 'preek' hier in dit topic vind ik dan ongepast.nee, op dit forum is het beleid dat we niet uitleggen hoe je met een snorscooter harder dan 34 gaat. daar heb je bij aanmelding "voor getekend".
en, merk jij al trillingen? ik denk dat je voor het meten van (on)balans van een koppelingstrommel terug moet naar een fabriek (van scooters) of koppelingstrommels.
Ik had precies hetzelfde,dat het motorstoringlampje begint te branden.sensor teruggezet,maar hij gaat tot 55km.ik heb 2 magneten diep weggeflext.er zitten gaten in de poelie.waarom gaat die van mij niet 70km p/u?ik had eerst de sensor een beetje verbogen , toen reed ie voor geen meter, en ging het lampje branden op het dashboard, . dat lampje van motorstoring. daarna heb ik de sensor weer terug gebogen , in de stand zoals die gewoon hoort te staan , ik heb dus 2 van die magneetjes op de achterste poelie weggeslepen (2 tegenover elkaar liggende ivm de balans) nu rijdt de kisbee ruim 70 , het is een euro 4 kisbee
Post automatically merged:
Dit probleem heb ik dus ook!is hier een oplossing voor?ik heb de nokjes zover weggeslepen dat er gaten inzitten.dat moet toch goed genoeg zijn?op wat voor manier schuin monteren wordt er bedoeld ? ik heb 2 nokjes weggeslepen , en na een paar 100 meter rijden gaat het motor lampje branden en rijd het voor geen meter meer. alvast bedankt , groet Melvin