peugeot jetforce krijgt teveel benzine

barrybutsers

#1 beunert
hoi ik heb een peugeot jetforce uit 2006
setup : airsal t6 70cc, polini krukas, 21mm dellortho carb, en wat leuks onder de carterkap.
ik heb van de week een blok reviesie gedaan.
en hij stotterde al heel erg en lekte bij de carb met sproeier 85
ik heb nu een sproeier 74 erin gezet en doet het wel beter maar alsnog lekt hij en stottert hij zwaar aan het begin daarna gaat hij er als een raket van door.
ik denk dat sproeier 74 voor zon hoogtourige setup veelste klein is.
en ik had een probleem met de vacuumkraan die maar bleef door lopen. hij stopt er nooit mee, dus ik heb nu een kraantje tussen de slang gezet met aan en uit maar het probleem is nogsteeds niet opgelost.
help mij aub
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Sproeier 74 is veel te klein , zeker als je ook nog eens met een Power Filter rijd .
Ik heb het idee dat de vlotter niet afsluit, dan loopt de carburateur over , vaak is de scharnierpen van de vlotter er aan 1 kant uitgeschoten , kijk daar eens naar .
 
Sproeier 74 is veel te klein , zeker als je ook nog eens met een Power Filter rijd .
Ik heb het idee dat de vlotter niet afsluit, dan loopt de carburateur over , vaak is de scharnierpen van de vlotter er aan 1 kant uitgeschoten , kijk daar eens naar .
ik heb nog een reviesie set voor mijn carb liggen maar de vlotter zag er nog goed uit. ik ga hem alsnog vervangen dan. bedankt
 
Als de vlotter goed zit , dus die scharnier pen , kan de vlotterpen niet goed zijn . of niet goed afsluiten .
Kan ook zijn dat 1 of andere Malloot aan de vlotter heeft lopen buigen .
 
Als de vlotter goed zit , dus die scharnier pen , kan de vlotterpen niet goed zijn . of niet goed afsluiten .
Kan ook zijn dat 1 of andere Malloot aan de vlotter heeft lopen buigen .
ik ga alles vervangen. gelukkig heb ik alles nog nieuw liggen. alleen ik heb dat nog nooit vervangen, is het lastig of waar moet ik op letten?
 
ik heb alles vervangen en alsnog is het prbleem blijvend. ik heb nu een 19mm dellortho besteld en een complete reviesie van benzine toebehorende. zoals : vacuumpomp nieuwe slangen en filters. als het hierna nog doorgaat weet ik het echt niet meer.
 
Back
Top