Peugeot Jetforce/C-tech of Yamaha Aerox?

Olavvg

New Member
Ik zit te twijfelen of een Peugeot Jet force c-tech 2013 10k km of een Yamaha Aerox 2012 21k km. Ik heb nu een Yamaha Aerox 2012 maar die is kapot en ik wil een nieuwe kopen. IMG-20220308-WA0007.jpgIMG-20220308-WA0002.jpg

 
Advertisement - register to remove this

Alledaags gebruik en misschien opvoeren
Zijn wel alle 2 een 2 takt, Verbruikt meer op dagelijks gebruik. Zo te zien is de jetforce al opgevoerd aan de uitlaat te zien.

ze zijn alle 2 goed op te voeren maar de aerox heb je veeel meer onderdelen voor. en veel meer informatie.

Zien er allebei netjes uit, zou als ik jou was gewoon een afspraak maken en een testritje maken, en dan zelf kijken wat jij het fijnst vind.
 
Zijn wel alle 2 een 2 takt, Verbruikt meer op dagelijks gebruik. Zo te zien is de jetforce al opgevoerd aan de uitlaat te zien.

ze zijn alle 2 goed op te voeren maar de aerox heb je veeel meer onderdelen voor. en veel meer informatie.

Zien er allebei netjes uit, zou als ik jou was gewoon een afspraak maken en een testritje maken, en dan zelf kijken wat jij het fijnst vind.
Voor welke zou jij persoonlijk gaan :)
Ik heb trouwens de Aerox al een testrit opgemaakt, de Peugeot start nog niet maar daar is dat bedrijf mee bezig.
 
Voor welke zou jij persoonlijk gaan :)
Ik heb trouwens de Aerox al een testrit opgemaakt, de Peugeot start nog niet maar daar is dat bedrijf mee bezig.
Hoe reed die Aerox?

Uhm ja lastig. Ik heb zelf een neos (zelfde blok als Aerox alleen luchtgekoeld) en een ludix (Ook zelfde blok als jetforce maar ook luchtgekoeld)

Aerox lijkt me wel vetter, Heb zelf ook wel eens gesleuteld aan een jetforce en vond dat niet heel chill. Ik zou denk ik voor de aerox gaan, gewoon omdat daar meer voor te krijgen is. Normaal zijn die aerox'tjes helemaal gebeund en zit alles met tiewraps vast, maar deze zier er erg netjes uit!

Maar misschien dat mijn mening veranderd na de testritjes maarja die kan ik niet doen vanaf mn computer.
 
Back
Top