eliastenwolde
Member
Goedenavond allen,
Hierbij een probleem.
Ik heb laatst n Jet force C-Tech 2010 (Brom/45km uitvoering)
overgenomen van een vriend, die hem in deze. staat had gekocht via Marktplaats, maar er toch geen tijd voor had.
Setup:
Standaard motorblok , verder niks aan veranderd
Enigste veranderd is : Nieuwe carb (Standard parts, 17,5mm) , Nieuw spruitstuk, en DMP luchtfilter (waar ik geen afvoerslang bij heb)
En er hangt n Sito+ uitlaat onder, die nog begrensd is. Varioplaat is er al wel uit.
Nu is mijn probleem, de scooter rijd maar hee raar qua snelheid, ene keer gaat ie 25 andere keer 45 en de andere keer 40 (bijv).
Ook trekt ie heel sloom op, wil die 9/10 pas starten naar 10 minuten kloten met de afstelling, en heel vaak kicken.
En hij zuipt en rookt echt heel erg.
Ik kan de tank volgooien en 35km rijden en de tank is weer leeg.
Hij komt gewoon slecht vooruit.
Nou heb ik dus geen luchtfilterslang, maar dit zou t probleem niet alleen moeten zijn toch?
(We hebben de inlaat op t luchtfilter met meerdere ‘oplossing’ bedekt om het zo te zeggen, geen resultaat.
Heeft iemand een idee wat k moet doen?
Ik baal gewoon want met deze dingen hebben normaal gewoon veel kracht.
MVG,
Elias
Hierbij een probleem.
Ik heb laatst n Jet force C-Tech 2010 (Brom/45km uitvoering)
overgenomen van een vriend, die hem in deze. staat had gekocht via Marktplaats, maar er toch geen tijd voor had.
Setup:
Standaard motorblok , verder niks aan veranderd
Enigste veranderd is : Nieuwe carb (Standard parts, 17,5mm) , Nieuw spruitstuk, en DMP luchtfilter (waar ik geen afvoerslang bij heb)
En er hangt n Sito+ uitlaat onder, die nog begrensd is. Varioplaat is er al wel uit.
Nu is mijn probleem, de scooter rijd maar hee raar qua snelheid, ene keer gaat ie 25 andere keer 45 en de andere keer 40 (bijv).
Ook trekt ie heel sloom op, wil die 9/10 pas starten naar 10 minuten kloten met de afstelling, en heel vaak kicken.
En hij zuipt en rookt echt heel erg.
Ik kan de tank volgooien en 35km rijden en de tank is weer leeg.
Hij komt gewoon slecht vooruit.
Nou heb ik dus geen luchtfilterslang, maar dit zou t probleem niet alleen moeten zijn toch?
(We hebben de inlaat op t luchtfilter met meerdere ‘oplossing’ bedekt om het zo te zeggen, geen resultaat.
Heeft iemand een idee wat k moet doen?
Ik baal gewoon want met deze dingen hebben normaal gewoon veel kracht.
MVG,
Elias