peugeot buxy rookt als een gek

Status
Not open for further replies.
als ik de scooter op de bok zet en hem dan een paar minuten een paar keer volgas laat lopen
zou het dus goed moeten zijn???

en inderdaad staat hij in de de verkoop en wil ik hem natuurlijk zo netjes mogelijk verkopen.
dat houd dus in in orde en alles werkend.
 
Als je een ander uitlaatje hebt liggen doe die er ff onder dan weet je het zeker ;)

Of doe het makkelijk en knal nou gewoon ff volgas de woonwijk uit en rij een paar km, dan is het meeste van de zooi die erin zit weer verbrandt of eruit geblazen en zal die niet meer zo roken :p

Je kan ook nog moeilijker gaan doen en dat ding demonteren en gaan uitbranden enzo maarja dat schiet nog steeds niet op, gewoon volgas of andere uitlaat, klaar...................

watjij voorstelt kan wel maar dan moet je wel een aantal minuten volgas houden en denk niet dat je buren of je moeder daar blij mee zijn (stinken&rook.nl)
 
als ik de scooter op de bok zet en hem dan een paar minuten een paar keer volgas laat lopen
zou het dus goed moeten zijn???

en inderdaad staat hij in de de verkoop en wil ik hem natuurlijk zo netjes mogelijk verkopen.
dat houd dus in in orde en alles werkend.

dat werkt dus weer niet.

doe eens niet zo moeilijk man :|
 
en waarom zou dat niet werken?
is toch bijna het zelfde als warm rijden.
alleen heeft hij dan geen rij-wind.
heeft trouwens niks met moeilijk te doen
en alleen maar in de situatie waar hij nu in verkeerd.
 
Moeilijk doen bedoelt die dat je gewoon ff eeen paar km moet rijden, fuck de buren loop dan ff ermee de straat uit en trap m daar aan. Met een x aantal minuten is dat ding rook vrij en in de 7 dagen dat dit topic loopt had je het al 10x kunnen doen :p

Op standaard heb je jouw achter t huis en van de buren en van daarnaast onder de rook en binnen alles stinken naar benzine nee dat is lekker..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top