This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

waarom hoor ik op tv trouwens iedere keer dat Joran zo'n slimme jongen is :S

die gozer maakt een zooitje taalfouten he!
 
Ik VIND dat die Peter OF zn bek moet houden, OF 100% zeker moet zijn van z'n zaak, als je een paar maanden op iemand inpraat kan je zo ver gaan dat diegene gewoon gelooft dat hij het gedaan heeft of verhalen gaat verzinnen om maar van het gezeik af te zijn. Ik zeg niet dat hij het niet gedaan heeft, maar het zal me beide niet verbazen.

Beetje jammer dat Peter er zo'n publiciteitsstunt van maakt.
 

paar maanden op iemand inpraten? hij durfde het nooit aan met hem te praten. hij is toen alleen gedist bij pauw en witteman. en nog voordat peter zich ermee begon te bemoeien zat die gast al alles bij elkaar te liegen..

peter is gewoon een held dat hij dit onderzoek oppakt en tot een ontknoping wilt brengen.. daarbij is hij zelf ook geemotionerd erdoor.
 
snap ik, snap ik, maar ik bedoel niet alleen Peter, maar ook de autoriteiten op Aruba e.d.

Maarja we zien het wel.
 
Hou wel in je achterhoofd dat Peter goed werk levert, in de moordzaak naar de Oom van mijn neefje is hij ook heel ver gegaan (Ran Biemans) misschien dat hij di zaak nog eens een keer oppakt omdat hoogstwaarschijnlijk nu de verkeerde vast zit.

Ik vind het persoonlijk ook jammer van de publiciteitsstunt voor de campingzender. Maar hij zal er dan ook wel heeeeeeeel veel geld aan gaan verdienen.
 
Hou wel in je achterhoofd dat Peter goed werk levert, in de moordzaak naar de Oom van mijn neefje is hij ook heel ver gegaan (Ran Biemans) misschien dat hij di zaak nog eens een keer oppakt omdat hoogstwaarschijnlijk nu de verkeerde vast zit.

Spreek je jezelf nou niet tegen. Hij doet goed werk, maar laat de verkeerde vastzitten? No offence, maar ik vind die Peter ook maar een eikel. Hij verdenkt Joran, en probeerd alles op alles te zetten dat hij het ook is. Dat vind ik zo vervelend. Misschien is het wel heel anders gegaan. Overigens hoorde ik als Joran haar niet vermoord zou hebben maar alleen gedumpt, dat ie volgens de arubaanse OM een half jaar vast zou zitten. Dat is te kort om iemand in voorarrest te nemen, vandaar dat ie nog niet vast zit. En idd dat ie is ondergedoken was op het nieuws.
 

Mja dat is sbs, $$
 
Miljoenen verdienen die eraan, en als het allemaal niet waar blijkt te zijn is Peter zijn goede naam kwijt, kan die gelijk wel kappen, mja eigen schuld...
 
Wat ik me laats afvroeg, die tv rechten van de uitzendig. Die heeft de USA toch al gekocht ofniet ? (voor welk bedrag?)

Zij die grotendeels voor sbs, of grotendeels voor Peter zelf
 
Meerendeel zal naar SBS gaan, maar Peter zal er genoeg aan verdienen om zijn leven lang te gaan rentenieren denk ik zo....
 
Ik snap niet dat iedereen hier zo'n fan is van Peter.. Wat een kotsvent vind ik dat he, ongeacht de zaak..

Ik vind het ook geen topvent... Hij doet nu soms goede onderzoeken, zoekt vreemde figuren & oplichters op etc etc..

Maar google eens goed op Peter R de Vries... Hij is vroeger zelf ook een flinke jongen in de georganiseerde misdaad geweest, en heeft heel wat bekende "vriendjes" die nu tussen 6-plankies liggen :winner:
 
Wat ik me laats afvroeg, die tv rechten van de uitzendig. Die heeft de USA toch al gekocht ofniet ? (voor welk bedrag?)

Zij die grotendeels voor sbs, of grotendeels voor Peter zelf
Volledig voor de producent van het programma. SBS heeft daar verder niks mee te maken, zij kopen het programma ook gewoon van de producent.
 
My thoughts.. Iemand maakt een programma, en een zender koopt dat gewoon. Toevallig hadden Peter en SBS al een overeenkomst voor zijn programma.