This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

NO:*

kwam nogal bot over je post


das waar

als je het haar zo hoort opnoemen is et eigelijk best duidelijk...

et intresseerde em ook totaal geen ene moer...... zoiezo moet er wat anders gebeurd zijn... ik zou eerder het ziekenhuis bellen dan een vriend wanneer zoiets gebeurd,... mja goed zal wel
 
mwah in et begin was er vrij weinig.. nu zie je wel dat et er heel wat doet trouwens...

Sorry we zijn niet allemaal zo goed als jouw ! dat we dat meteen begrijpen...



het huilt jij je zin

Die Amerikanen zijn zoooo overdreven al vind ik het wel heel hard hoe ze dit te horen krijgt...


nu de rechtzaak:~
 
hoe kan zo gast zo fucking dom zijn.. om gewoon geen politie te bellen als het zo gegaan is als hij zegt hij moet er gewoon vermoord hebben imo.

kk jong mag van mij op de stoel..
Uitleveren aan aruba :~..

ik vraag me af waar die van de sloot nu is .. waarschijnlijk vluchten ofzo
 
Denk dat hij al lang is opgepakt voor dat dit werd uitgezonden, dus gelijk die gozer een martelstraf geven en langzaam dood laten gaan !

Hoe kan je zoiets doen weetje en dan ook nog is 2/3 jaar liegen. Maar vind wel dat die peter het weer mooi heeft opgelost door die patrick en die verborgen camera


Peter onze held Ben ook wel benieuwd hoeveel die patrick als reward heeft gekregen
 
ik vraag me af waar die van de sloot nu is .. waarschijnlijk vluchten ofzo

zou me niks verbazen als die gewoon thuis vol zelfvertrouwen zit en dalijk gewoon zegt het is gelogen.. Daar is die wel lomp genoeg voor ...

één ding is zeker hij is een volhouder!!
 
Nja op de 1 of andere manier geloof ik er allemaal niks van wat ie hier tegen die patrick heeft verteld, zie bijv dat kranten bericht die ik net postte. Er is veeeeeel meer aan de hand in deze zaak.
 
heel mooi dat die zichzelf nu keihard vast geluld heeft.
Of hij wordt vannoacht uit zijn nest getrokken, of hij is hem allang gesmeerd.
 
Joran heeft verklaard dat het allemaal verzinsels waren wat hij in de auto vertelde..

wat een tyfes debiel!!!
 
HIj heeft dit gewoon zitten te kijken denks.. Die gozer heeft zowiezo geen leven meer, hoe hij over al die meisje praat enz.
Vraag me wel af waar ze elke keer heen reden..

Als je alleen al zo'n zieke geest heb om het zo te vertellen zonder maar 1kleine moeite ben je echt niet goed!
hoop dat die er goed bij is
 
Ik zag op zijn hyves nu dat hij van 1 lid is dat heet 'heel nederland is allochtoon'

Om te huilen dit, kijkcijfer kanon peter. Record van 2008? Ik denk het wel