This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

PC crashed heel de tijd :|

Ik gebruik ook nav2003. Heb addaware en msn6 onder XP thuis, op een AMD die overgeclockt is en dat geeft geen problemen.
Ik denk dat Joost minder problemen heeft nu hij zijn cpu weer op de std. settings heeft draaien. Wacht dit eerst ff af voordat je software gaat verwijderen...
Goed koelen is een must bij AMD, zeker tijdens een hittegolf!

Dit probleem heb ik dus ook gehad. Af en toe rebootte me pc vanzelf. Je krijgt eerst een blauw scherm te zien en dan start je pc vanzelf op. Bij mij lag het aan me werkgeheugen.Die was niet meer goed. Ff nieuwe gekocht erin gezet en nooit geen last meer van gehad.

Ik heb dus ook een XP2000.. Tijdens de winter/herfst geen problemen maar sinds een paar maanden moet me kast ook echt wel open. Ook deze cpu is clocked.

Volgens mij ligt het gewoon aan het weer.. mijne crashed ook als ik spelletjes doe ofzo dan doe ik 1 zijpaneeltje eruit dan krijgt ie meer lucht .. mja AMD is gewoon kut qua koelen.

Dat is idd wat er aan de hand is.. Gewoon terugzetten op de originele snelheid, dan komt het wel goed...

Dus je wil zeggen dat het geheugen binnen een half jaar gaar is?

doet nav2003 dan ook vaag bij jou?

olleee hij is nu al 36uur niet meer uitgevallen ik heb via msconfig norton uitgeschakeld. Ok het is wel wat onveiliger maar de pc valt iig niet uit

Originally posted by Arnie
olleee hij is nu al 36uur niet meer uitgevallen ik heb via msconfig norton uitgeschakeld. Ok het is wel wat onveiliger maar de pc valt iig niet uit

Norton zou ik er zowieso helemaal afgooien...je hele pc word er traag van....dan loop ik liever 't risico op virussen dan dat m'n pc altijd maar zo traag is !!

By the way....ik werk al 2-3 jaar zónder norton en ik heb nog nooit problemen ghad....

gewoon een kwestie van internetten en mails openen met beleid..

Tel die tijd maar eens bij elkaar wat je pc langzamer is.......in een fractie van die tijd heb je ook windows opnieuwe geinstalleerd.

Ik zeg niet dat norton troep is, maar het maakt je pc zo traag

Had je ze ook al eens ''omgewisselt''....(als je er twee had in ieder geval)? ?

Norton is echt ongeloofelijk slecht hoor. Mijn computer doet er door Norton 5 minuten over om op te starten door een timing probleem ofzo. Heeft er hier nog iemand last van? Hij start dus op maar dan duurt het nog 5 minuten vooraleer norton wordt geladen en ondertussen werkt er ook nix anders. En dat uitvallen doet hij ook hierdoor. Raar dat zo een populair programma dat door 100.000den mensen wordt gebruikt zo'n fouten kan veroorzaken eh. Hun klanten met XP zullen ze er alleszins door verloren hebben.

Norton antivirus is gewoon een goed pakket mits je computer een beetje performance heeft.
Doe eens het volgende, rechtermuisknop "deze computer" en daar de eigenschappen van > tabblad geavanceerd > instellingen van opstart en herstelinstellingen > de computer opnieuw opstarten uitvinken
Ga nu spelen, waarschijnlijk krijg je een blauw scherm op ten duur, noteer die zinnetjes en post dat ff hier, of zoek in google.

Dit had ik dus ook, kep gewoon de eene helft van mn case eraf
En als het erg warm is een ventilatortje erop
Scheelt bijna 10 graden dus..

Pc werd er hier niet echt trager op bij mij.
maar ik download veel via kazaa ed en dan kom je nog wel eens een verdwaalde virus tegen. Dus het wordt wachten op Norton 2004

't ligt er ook maar net aan wat je met je pc doet om te merken dat ie trager is..!!

maar het heeft nou eenmaal cpu+geheugen nodig..