Originally posted by 70ccAerox
Dit probleem heb ik dus ook gehad. Af en toe rebootte me pc vanzelf. Je krijgt eerst een blauw scherm te zien en dan start je pc vanzelf op. Bij mij lag het aan me werkgeheugen.Die was niet meer goed. Ff nieuwe gekocht erin gezet en nooit geen last meer van gehad.
Originally posted by Mol
Ik gebruik ook nav2003. Heb addaware en msn6 onder XP thuis, op een AMD die overgeclockt is en dat geeft geen problemen.
Ik denk dat Joost minder problemen heeft nu hij zijn cpu weer op de std. settings heeft draaien. Wacht dit eerst ff af voordat je software gaat verwijderen...
Goed koelen is een must bij AMD, zeker tijdens een hittegolf!
Originally posted by Arnie
olleee hij is nu al 36uur niet meer uitgevallenik heb via msconfig norton uitgeschakeld. Ok het is wel wat onveiliger maar de pc valt iig niet uit
Originally posted by 70ccAerox
Dit probleem heb ik dus ook gehad. Af en toe rebootte me pc vanzelf. Je krijgt eerst een blauw scherm te zien en dan start je pc vanzelf op. Bij mij lag het aan me werkgeheugen.Die was niet meer goed. Ff nieuwe gekocht erin gezet en nooit geen last meer van gehad.
Originally posted by chills
Norton zou ik er zowieso helemaal afgooien...je hele pc word er traag van....dan loop ik liever 't risico op virussen dan dat m'n pc altijd maar zo traag is !!
By the way....ik werk al 2-3 jaar zónder norton en ik heb nog nooit problemen ghad....
gewoon een kwestie van internetten en mails openen met beleid..
Tel die tijd maar eens bij elkaar wat je pc langzamer is.......in een fractie van die tijd heb je ook windows opnieuwe geinstalleerd.
Ik zeg niet dat norton troep is, maar het maakt je pc zo traag