Originally posted by Arnie
hmmm ik heb precies hetzelfde probleem maar dan met xp pro.
PC hebben we net een half jaar eerste maand nergens last van en toen begon de ellende. Hij valt zo maar uit :? 2weken geleden maar eens naar de zaak geweest waar we de pc gekocht hadden hun testen en viel hij niet uit.
We dachten eerst dat het aan dat het de stroomtoevoer was.
Ik heb er een foto van gemaakt met mijn telefoon dus ubertjes klein 8P Ik zal het ff neerzetten wat er steeds staat.
Er is een probleem gevonden. Windows is afgelsoten om schade te voorkomen.
memory_management
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste het volgende stappen uitvoeren:
Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd.
Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig heeft.
Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen.
Schakel BIOS-geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkopien uit.
Als u voor het verwijderen of het uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruikers, dient u de computer opnieuw op te starten, door op f8 te drukken om de geavancieerde opstart opties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.
Technische informatie (mogelijk in het engels):
*** stop: 0x0000001a (0x00041284,0x01838000,0x00000000,0xc0503000)
Bezig met starten van de fyieke geheugen dump
Dat was het dus wat je krijgt te zien.
Het begint echt te irriteren dat hij soms zomaar uitvalt.
Wat me wel opviel als ik de pc lang laat aanstaan dan valt hij niet uit. Maar zet je de pc aan dan valt hij na 10minuten ongeveer uit en dan nog een paar keer achter elkaar. Dus wie kan ons dan helpen?