This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

PC crashed heel de tijd :|

Joost@aerox

3BR Tuner
mjah,

ik zit nu dus rustig te puteren, msn, foruym, winamp. en soms dan crashed ie ineens. krijg je een blauw scherm, maar dat gaat gelijk weg, en dan reboot ie, dus wat er verder staat kan ik niet echt lezen. volgens mij staat dr wel iets over geheugen ofzo, maar dat heeft ie toch genoeg lijkt me:

xp2000 ofzo, overgeclox0rd :+
40gb schijfjes, 2 maal, raid
512mb ddr
en nog wat spul

het lijkt alleen te zijn als ik veel tegelijk doe. ook met spelletjes crashed ie :|
hij word op motherboard monitor zo'n 56 graden[de cpu that is]
het hoerige is dus dat ik dat scherm niet goed kan lezen, maar misschien is er hier een kenner die een idee heeft...?

mjah maar hij heeft het altijd goed gedaan hiermee, we hebben em nou euhm een half jaar ofzo, voorheen nooit problemen. ook gewoon overgeclocked.

laat eens een memtest lopen, en alsie dan fouten aangeeft, tja dan is je geheugen mol.
welk os?

xp home.
ik heb volgens mij wel sisoft sandra, ff zoeken. of bedoel je een ander proggie?

//edit//
t is trouwens 2 x 256 mb ddr, weet niet of dat nog uitmaakt..

Ok doe het volgende.

Klik rechts op My Computer. Ga naar Properties. Ga naar tabblad Advanced. Kies settings van Startup and Recovery, en haal daar het vinkje weg bij Automatically restart onder System failure.

Dan kun je je mooie BSOD ff lezen.

Tsk ik snap niet dat je dat niet weet, appeltje eitje! 8)

En dan post je hier wat er in de kop van de foutmelding staat, de eerste 2 regels...

Originally posted by Arne
Niet gokken, eerst foutmelding bekijken :|

Heb jij het nieuws gezien? Vind je het dan vreemd?

Dat :| icoon kan je denk ik de volgende keer achterwege laten.

Originally posted by Xander
Heb jij het nieuws gezien? Vind je het dan vreemd?

Dat :| icoon kan je denk ik de volgende keer achterwege laten.

:| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :|

case temp is 35/36 graden
hij gaf net deze foutmelding:
STOP: c000021A {onherstelbare systeemfout}
het systeemproces windows logon process is onverwachts afgebroken
met de status: 0x0000005 (0x00000000 0x00000000)
het systeem is afgesloten

:+

Mijn god. Voordat je opnieuw gaat installeren. Zet je cpu op std snelheid, voltages terug enzo.
Als dat niet werkt opnieuw installeren. Ik kan het weten met me super tw3@kz0r tyfus pc!

[edit voor Xander]
:| :| :| :| :| :| :|
[/edit voor Xander]