This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Past een zip 2000 2t onder een type 3?

scooter 2TT

New Member
hallo je ziet het ook al aan de titel ik heb een type 3 maar dat blok is wat gaar ben van plan om een zip 2000 blok 2t er onder te doen maar is het gewoon plug and play? Of moet je het subframe aan passen btw ik heb een type 3 subframe of dat past op een zip 2000 blok weet ik niet en de kabelboom zou dat ook passen ? Of moet ik wat uitknippen enzovoort

Blok past, alleen andere ontsteking. die kabelboom van t3 past niet op een zip 2000 ontsteking

Moet ik dan een type 3 ontsteking? Of kabel boom knipper
Type3 ontsteking is makkelijkste/beste om.te doen. Dan is het simpelweg een stekker verbinding die je in elkaar klikt en klaar. Anders is het weer beunen met een soldeerbout of zoals de meeste beunhazen tegenwoordig doen met een kroonsteentje ofzo

Type 3 kleine carterhelft is anders waardoor je een gaatje moet boren wil je de ontsteking draden op de normale plek uit laten komen, niet een enorm probleem maar wel iets om rekening mee te houden, andersom gaat dacht ik wel zonder boren of iets zolang je de andere koelkap gebruikt.

Als je type 3 subframe hebt dan moet je het type 3 achterwiel gebruiken, 2000 subframe kan 2000 wiel in (of hexa)