Koelvin past niet, Zip 2t

Jarend

New Member
Beste lezer,

Ik heb een piaggio zip 2t 50cc uit 2003. Echter is het probleem dat ik er geen variokoelvin op krijg. Ik heb verschillende besteld en geprobeerd: Polini koelvin, standaard zip 2t koelvin, en oud model koelvin en passen allemaal niet. Ook heb ik een koelvin van een vriend geprobeerd die uit zijn zip 2t kwam. Zodra ik deze heb gemonteerd en mijn carterkap er weer terug op heb gezet en ga voelen met mijn kickstarter voel ik dat hij ergens tegen aan loopt. Zodra ik de carterkap openhaal zie ik inderdaad een beschadiging op de koelvin in het midden van de ring.

Achter mijn variateur zit een opvulbus. Deze heb ik ook al geprobeerd er tussen uit te halen maar dan kwam ik bij het volgende probleem: Mijn blokkeersleutel paste niet meer omdat mijn starterkrans te ver naar binnen viel.

Zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen, en waar zou dit aan kunnen liggen?

Groetjes,

Jarend
 
Advertisement - register to remove this

Maak eens een foto van hoe.het zit? Want die opvul bus moet er natuurlijk tussen blijven zitten om je snaar recht te houden
 
kijk eens of je wel de goede vario bus heb , dus 1 die niet te lang is.
Ik heb inderdaad wel een andere variateurset ingebouwd. De polini highspeed. (POL-241.672) Zou dit het probleem kunnen veroorzaken? Heb geprobeerd de afmetingen op te zoeken van deze variobus en van de originele maar niet kunnen vinden.
 
Ik heb inderdaad wel een andere variateurset ingebouwd. De polini highspeed. (POL-241.672) Zou dit het probleem kunnen veroorzaken? Heb geprobeerd de afmetingen op te zoeken van deze variobus en van de originele maar niet kunnen vinden.
Je kan ze naast elkaar leggen of zelf opmeten toch? Polini heeft wel verschillende maten variobussen dus probeer het eens met de "oude" die er eerst in zat met je vorige vario. En anders kun je altijd nog een foto maken en dan kunnen we even mee kijken
 
Back
Top