Past een yasuni r demper op mijn s2?

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Menn0
Ik heb het bij een Aerox geprobeerd en daar zat de ophanging van de pijp in de weg en lukte het dus niet :)

Heb ik dus ook last van :'( maar die demper (van Enrico@nrg) is stukken mooier dan die blauwe. Hij is zo lang dat hij dus tegen mijn ophanging komt, het gaat echt niet passen.
 
Klopt idd. Collega van me wilde ook graag Enrico's demper hebben maar voor de zekerheid hadden we ff mijn yasuni demper geprobeerd en dat gaat gewoon niet helaas. Gewoon voor zelfde prijsje doorverkopen :)
 
past wel!! je meot je bout anders om bij je ophanging doen en dan je bout wat korter maken dan meot hij nog net passen als goed is! ander meot je de eigenaar vand eze scooter vinden en met hem praten ofzo!!!
5308
 
[offtopic] is dat die alu demper van enrico? Indien ja, dan heb ik wel interesse om hem van je over te kopen[\offtopic]

Wat je ook kan proberen is door de bocht een beetje proberen te draaien als je hem verwarmd ofzo? Of de flens er af slijpen en onder lichtjes andere hoek er terug op lassen?
 
Originally posted by THa GiLeRa WuN
past wel!! je meot je bout anders om bij je ophanging doen en dan je bout wat korter maken dan meot hij nog net passen als goed is! ander meot je de eigenaar vand eze scooter vinden en met hem praten ofzo!!!
5308

Dat is een Bidalot S2 pijp met een Bidalot demper van een C16 of C20, hier zit dus helemaal geen Yasuni demper op want die zijn alleen verkrijgbaar in kevlar en aluminium, hij heeft er gewoon een Yasuni sticker op gemikt.
 
Back
Top