Parelmoer

Burnout

SR ValeRossi
Me pa gaat binnekort me scooter spuiten, nu dacht ik aan parelmoer, wie weet hier wat meer over, speciale techniek of wat? We gebruiken een compressor met spuit.

Bedankt,
Jesse
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Gizmotreme
paintz heeft het over een laklaag over de kleur heen. dus een parelmoer laag over de orginele kleur heen... ??

Nee...blanke lak over de originele kleur heen en door die blanke lak een andere kleur mengen...HefTug effect:D
 
kijk je hebt gewoon parelmoer lak..dat is een kleur die gemengd is met parelmoerkleur(en)
*een kleur is namelijk (bijna) nooit puur, dus altijd gemengd
Maar voor parelmoer effect hoef je dus geen rare dingen uit te halen het is gewoon een soort verf

maar wat je dus ook kan doen is een parelmoerkleur door de blanke lak heen mengen. Die blanke lak gaat dan over de 1e kleur heen en krijg je dus een gekleurde schijn over je scoot..zoiets als flip flop..alleen niet zo heftig
Dit word btw nergens gespoten voor zover ik weet...gewoon een grapje wat we een keer op de spuiterij hadden geprobeerd, maar misschien binnenkort weer @ mn projectje dus dan post ik wel picz
 
Owja, waar kan ik dat laten spuiten dan? Wil ik wel weten! En het boeiede me ook nie eg, want de verzekering dokte... Khad t gewoon bij de beste autoschadebedrijf in Soest laten doen... Als ik t zelf had moeten betalen, had ik zeker wel meer gezocht :)
 
Originally posted by DraG-0n


maar wat je dus ook kan doen is een parelmoerkleur door de blanke lak heen mengen. Die blanke lak gaat dan over de 1e kleur heen en krijg je dus een gekleurde schijn over je scoot..zoiets als flip flop..alleen niet zo heftig
Dit word btw nergens gespoten voor zover ik weet...gewoon een grapje wat we een keer op de spuiterij hadden geprobeerd, maar misschien binnenkort weer @ mn projectje dus dan post ik wel picz

Dit heb ik ook wel eens gespoten over metallic groen heen. Zag er wel OK uit. Het werd er een beetje blauwig door onder sommige hoeken.
 
Back
Top