Parelmoer

Burnout

SR ValeRossi
Me pa gaat binnekort me scooter spuiten, nu dacht ik aan parelmoer, wie weet hier wat meer over, speciale techniek of wat? We gebruiken een compressor met spuit.

Bedankt,
Jesse
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Rakel
me vader heeft een dpuitbedrijf zou ik hem een keer vragen of hij mee wil helpen aan een howto? (ik heb ook parelmoere kleuren op me scooter)

En wat voor een kleuren zijn dat dan allemaal ?

Parelmoer=Parelmoer...hier heb je geen verschillende kleuren in volgens mij.
 
je heb van alles, alfa kleur is ook soms parolmoer, je heb ook gewone lak dat ze parelmoer noemen dat is dan bijv 4 veschildende kleuren blauw oid... Dit is allebij niet zo duur... Maar je heb kleuren die in verschillende lagen moet spuiten maar ook die bij met temp. verschil verkleuren dus ja wat wil je?

Btw dit is duur! heel duur!
 
Hier een foto van een SR op scooter-freaks.nl. Zo vind ik em erug gaaf, deze kleur dacht ik aan. Heb de eigenaar al gemaild maar nog niks gehoord
23251
 
Ik heb een parelmoere scooter, alleen is wel professioneel gespoten bij autobedrijf. Tis zeker geen makkelijke kleur om te spuiten. En het is een heeele dure kleur.

1051016615112-1273_IMG.jpg
 
umm sorry, die zilvere is gewoon zilver lijkt mij... dat is gewoon een normale kleur en kan je lijkt mij gewoon laten spuiten voor een paar 100 euro bij een auto bedrijf... Die 2de sr die blauwe tja ik wil nie lullig overkomen maar je heb er 1000 euro voor betaald en naar mijn mening ben je dan gewoon hard geflashed omdat dit gewoon een normale alfa parelmoer blauw is en niet duur is... Hij is iets duurde dan gewone lak meen ik maar dat is niet erg veel!
 
ik vind die 2de kleur ook erg mooi, wat kost die alfa kleur dan? hoeveel liter heb je nodig voor een SR compleet? Incl velgen?
Of weet iemand nog een mooie kleur voor de velgen bij parelmoer?
 
Die grijze parelmoer is gewoon een metallic-kleur vermengd met parelmoer, waardoor het parelmoer-effect een beetje wegvalt.

Als je een heel mooi parelmoer-effect wil hebben, zul je toch écht wit moeten nemen, of in ieder geval iets wat héél dicht in de buurt licht..!!~

Heb jij ooit een groene/grijze parel gezien ??
 
Maar dit soort parelmoer zit gewoon in de lak en kost een paar centen per liter... Maar echt vette shit dat je 3 kleure heb praat je over 600/1200 euro per liter..

Btw ong een liter nodig voor een scooter geloof ik...
 
Originally posted by Floran
Maar dit soort parelmoer zit gewoon in de lak en kost een paar centen per liter... Maar echt vette shit dat je 3 kleure heb praat je over 600/1200 euro per liter..

Btw ong een liter nodig voor een scooter geloof ik...

Aan een halve liter heb je meer dan genoeg. Alleen moet er vaak per liter ingekocht worden. :)
 
Originally posted by Floran
umm sorry, die zilvere is gewoon zilver lijkt mij... dat is gewoon een normale kleur en kan je lijkt mij gewoon laten spuiten voor een paar 100 euro bij een auto bedrijf... Die 2de sr die blauwe tja ik wil nie lullig overkomen maar je heb er 1000 euro voor betaald en naar mijn mening ben je dan gewoon hard geflashed omdat dit gewoon een normale alfa parelmoer blauw is en niet duur is... Hij is iets duurde dan gewone lak meen ik maar dat is niet erg veel!

Heeft vorige eigenaar betaald he, ik niet :rolleyes: Maar die lak is wel heel erg duur, dat weet ik wel. Kheb m ook een keer over moeten laten spuiten (was verzekeringskwestie), tenminste, was alleen de voorkap. 320 euro ofzo voor alleen de voorkap. Dat vind ik best wel duur eigenlijk
 
Originally posted by Xander
Aan een halve liter heb je meer dan genoeg. Alleen moet er vaak per liter ingekocht worden. :)
Floran heeft het waarschijnlijk over flipflop. Dat verkleurd idd bij verschillende lichtinvallen. Je koopt die verf per halve liter in (400 euro ongeveer per halve liter) en heb er wel degelijk een liter van nodig. De verf dekt niet heel erg.... Er bestaat al een topic hierover.
 
Originally posted by *EmankciN*
Heeft vorige eigenaar betaald he, ik niet :rolleyes: Maar die lak is wel heel erg duur, dat weet ik wel. Kheb m ook een keer over moeten laten spuiten (was verzekeringskwestie), tenminste, was alleen de voorkap. 320 euro ofzo voor alleen de voorkap. Dat vind ik best wel duur eigenlijk

Dan ben je gruwelijk hard genaaid:|

Voor 320 euro kan je makkelijk een scooter laten spuiten in die kleur
 
Back
Top