This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

pakketje kwijt bij de ptt

MaxSR50

>8)))
en ja hoor in dat pakketje zat een omgebouwde playstation2 !@#@%#$% Hij was eerst hier in dordrecht (m'n woonplaats) dus ik denk hij komt morgen ofsow, nee hoor issie opeens de volgende dag in Barendrecht :?. Bij de pakkettendistributie! Ik bellen bellen bellen, moet ik samen met psxshop een onderzoekje gaan instellen voor hun kutfout! Wordt er echt ziek van, van de PTT. Is ook al met een ander pakketje gebeurd, wel teruggekregen enzo maar toch.
 

verzekeren... kost 2gulden50 tot 1000 gulden
 
hij was verzekerd, tenminste dat zei de psxshop. En je betaalt niet voor een pakketje wat 3 kg is 8 euro...
 
Originally posted by MaxSR50
hij was verzekerd, tenminste dat zei de psxshop. En je betaalt niet voor een pakketje wat 3 kg is 8 euro...


als ie verzekerd was krijg je gewoon do, lijkt me
 
Bij mij ook gebeurt, krukas moest deze kant op, is bezorgt maar het betalen loopt nie vlot. De PTT heeft een fout gemaakt, doen ze wel vaker dus blijkt hieruit.
 
maar der zat dus zo'n stickertje op van psxshop.nl, dus een van de mensen die daar werken heeft hem waarschijnlijk 'meegenomen'
 
mjah die ben je helaas voor jou kwijt,ik verwachtte ooit een jollymoto ,nooit aangekomen en niet verzekerd maaja onderzoek kwam nix uit want ding was nooit gebliept,als die lui die daar werken zoiets willen hebben dan lukt ze dat echt wel en psx2 is wel gewild helaas.
 
Maar het is zo, ze hadden hem hier in dordt gescand alles was oke. Maar opeens was hij verdwenen/naar Barendrecht, maar ik zie wel