This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Paddock montage

Boj

Banned
Het lijkt er dus op dat ik het niet voor elkaar krijg om mijn scooter fatsoenlijk recht kan laten staan wanneer ik een paddock stand gebruik.

Ik heb gesearched en toen viel me op dat de ophanging aan het carter op hele veel verschillende manieren gemonteerd zit. Zie onderstaande foto's:

Voor het carter, naar binnen.

[ir]http://dj.scooterforum.net/v2/jubbega03.jpg[/ir]
Achter het carter naar buiten. (zoals ik het nu heb)

Wat is nu eigenlijk de juiste manier?
Zoals mijn scooter staat:
[Ir]http://i4.tinypic.com/89q5kw7.jpg[/Ir]

Is mijn ophanging gewoon scheef of niet stevig genoeg oid? :?

Die zijn dingen gewoon ***.
ze werken dan ook niet optimaal, ik had hem eerst ook en die van mij stond ook altijd een beetje schuin.

Logisch al het gewicht op 1 punt, motor steunen zijn daarin tegen veel beter...

waarschijnlijk als je naar de montage beugel zelf kijkt zit ie al scheef op je blok? normaal bij mina moet je een stukje van je blok eraf halen bij je onderste montage boutje, zoals het nu zit, zit dus echt verkeerd.
maak eens een foto hoe je die bevestiging beugel op je blok zit.

Heb de bovenste ophanging al gecompenseerd met de onderste door er een moertje bij tussen te doen. Echter helpt dit ook voor geen fuck.

Ik had er met mijn speedfight ook last van. Zodanig last dat ik uiteindelijk maar een zijstandaard gemonteerd had. Toen dacht ik dat het aan mijn paddock zou liggen. Nu ik deze gemonteerd had, en het zelfde gebeurde vond ik het tijd worden om eens een topic aan te maken....

@ Jordy, het zijn misschien klote dingen, maar waarom staan ze bij anderen wél recht? :+

[IR]http://i1.tinypic.com/6wqcj6c.jpg[/IR]
Hier op de foto lijkt het alsof het hele geval scheef is. :X

is dat buisje wat in de bok komt niet gewoon te klein in diameter?

en hoe dik is de plaat die op het carter zit?

en zie ik dat er een moer nog tussen het carter zit en de plaat?

Klopt heb ik een moer tussen gezet om het te compenseren. Hij stond zonder die moer nog veel schuiner. De diameter van de bus is niet té klein. Hij schuift er wel redelijk simpel in...

De plaat is niet heel dik, maar lijkt me toch dat die dik genoeg is. Hij buigt niet in ieder geval...

het lijkt mij namelijk dat de buis iets scheef zit in de bok , hij moet er gewoon strak in gaan.

maar ik moet wel zeggen dat de meeste bokken iets scheef staan.

Het probleem zit hem zo te zien in de montage van de buis op de paddockophanging..

Op de foto staat alles al scheeft dus imo zit dan het gedeelte op het carter goed echter het buisje zit scheef gemonteerd. Misschien die ringetjes weg halen die er zitten??

Bout is niet krom, net even gekeken.

Heb er nu een 2e moertje bij achter gedaan. Staat nu wel recht maar niet echt stabiel... Ik verkoop het rotding gewoon weer en zet er wel een zijstandaard onder. Ben nooit echt een paddock fan geweest eigenlijk.

oh , dan heb ik op het verkeerde plaatje gekeken en vergeleken :X

zo heb ik het vast :

en ze staan beide mooi recht..

en dat bokje van mij heb ik al zo'n 5 jaar volledig ingebruik , die van mijn vriendin ook al minimaal 2/2,5 jaar, en die was al gebruikt.

ik vind het daarom dus raar dat die van jou wel zo scheef staat.