Stage 6 paddock.

Diether van essen

Minarelli megool
Joo, kan iemand die een stage 6 paddock heeft ff alles opmeten en een foto erbij met de lengtes voor mij. Dsn las ik er zelf 1 in mekaar.
De persoon die dit doet. Mag er daarna een van me kopen voor 50 euro. Schilt je zowat 100 euro vergeleken met een echte
 
Advertisement - register to remove this

Het elastiek van de stapel 100 biljetten af halen. :tearsofjoy:

Zo te zien iets van anderhalve meter buis, moet je het nog in een hoop bochten buigen, paar dingen lassen, paar plaatjes, paar bussen, bouten, en een paar wieltjes. Dit krijg je echt niet goedkoper voor elkaar als het gewoon kopen.

Denk wel dat je het een stuk simpeler kan maken voor minder geld, maar dan heb je de afmetingen ook niet echt nodig, dan moet je gewoon zelf iets gaan bedenken.
 
Het elastiek van de stapel 100 biljetten af halen. :tearsofjoy:

Zo te zien iets van anderhalve meter buis, moet je het nog in een hoop bochten buigen, paar dingen lassen, paar plaatjes, paar bussen, bouten, en een paar wieltjes. Dit krijg je echt niet goedkoper voor elkaar als het gewoon kopen.

Denk wel dat je het een stuk simpeler kan maken voor minder geld, maar dan heb je de afmetingen ook niet echt nodig, dan moet je gewoon zelf iets gaan bedenken.
Heb zelf al eerder een gemaakt vond het design niet mooi.
Post automatically merged:

Het elastiek van de stapel 100 biljetten af halen. :tearsofjoy:

Zo te zien iets van anderhalve meter buis, moet je het nog in een hoop bochten buigen, paar dingen lassen, paar plaatjes, paar bussen, bouten, en een paar wieltjes. Dit krijg je echt niet goedkoper voor elkaar als het gewoon kopen.

Denk wel dat je het een stuk simpeler kan maken voor minder geld, maar dan heb je de afmetingen ook niet echt nodig, dan moet je gewoon zelf iets gaan bedenken.
Ik werk bij een mechanischatie bedrijf dus dat is helemaal geen probleem. En kan daar aan alles komen voor zowat niks. Waarschijnlijk per stuk zo’n 10/15 aan materiaal. Buig apparatuur heb ik zelf. En een las aperaat ook. Bouten kan ik ook alles pakken zonder enige kosten bij een ander bedrijf. Dus moet wel goedkomen. Maar dan ga ik zelf wel opzoek naar de metingen
Post automatically merged:

Joo, kan iemand die een stage 6 paddock heeft ff alles opmeten en een foto erbij met de lengtes voor mij. Dsn las ik er zelf 1 in mekaar.
De persoon die dit doet. Mag er daarna een van me kopen voor 50 euro. Schilt je zowat 100 euro vergeleken met een echte
Ik zie alelen wel dat ze 125 kosten dus iets minder. Maar ik zie het wel
 
Voor 100 heb je al een stage6 paddock dus waarom dan de moeite doen? Maar het is natuurlijk wel leuk om een eigen te maken...
Omdat ik van geld besparen houd en ze toch echt 125 kosten
Post automatically merged:

Voor 100 heb je al een stage6 paddock dus waarom dan de moeite doen? Maar het is natuurlijk wel leuk om een eigen te maken...
Tegenwoordig zijn ze alemaal lui en kopen ze wat en Jo. Kijk maar naar 180ccs heel veel kopen een 180 zonder gek spul en denken klaar te zijn. Maar echt wat zelf bouwen of het nier naar ddl brengen die nu een beetje aan het kappen ziin ho maar.
 
Hoeveel ben jij er aan kwijt als je een eigen maakt? Heb er wel een van stage6 staan maar die is voor piaggio dus ik weet niet of dat de goeie maat is...
De bus gaat op de bevestiging van je schokbreker op het carter. Past op elke scooter dus in principe. Ik heb hier nog een zelfgemaakte staan die ik wel ff kan opmeten voor je? Of wil je perse stage6 dan moet je ff geduld hebben die staat bij de testbankruimte momenteel
 
Back
Top