woodywood1990
Well-Known Member
een mallosi sport wil ook wel lekker lopen en ook nog niet zo heel erg duur.. ik ging er ongeveer 130 op autoteller mee
Met een malossi sport... jij wel.
Een malossi sport is net zo traag al dan niet trager dan een DR.
Mja, de motoforce is van aluminium als ik me niet vergis, dit is iets gevoeliger. Aluminium cilinders moet je beter warm laten lopen voor je vol gas kunt rijden, omdat anders de wand kan gaan scheuren. Dit probleem heeft gietijzer niet.
Ja idd, dat had ik ook al gehoord. Dus geen motorforce
Nu dan dus kiezen tussen DR70 en DR70 RPM. Het lijkt me dat je echt niet zoveel verschil voelt?
Gr.
stop maar met je yasuni r veel te laag qua toeren berekent neem dan shot maar TS heeft al een mooi on op vallent pijpje.
stop maar met je yasuni r veel te laag qua toeren berekent neem dan shot maar TS heeft al een mooi on op vallent pijpje.
9 euro duurde en denk als jij goed afstelt dat bewerkte versie beter is
niet alleen ten opzichte van kracht. maar gegoow de gehele afwerking is beter.
Nog 1 ding, DR70 hoef je dus NIET echt warm te laten draaien =).
Jij krijgt zeker korting op zuigers en cilinders als ik dit zo lees...
In het begin rustig rijden, zodat het zaakje rustig op bedrijfstemperatuur kan komen. Weet zeker dat het dan langer mee zal gaan
Bullshit, een R loopt juist het best op een DR, een Shot loopt ook wel leuk maar voor een onbewerkte DR70 zeker voor een R gaan.stop maar met je yasuni r veel te laag qua toeren berekent neem dan shot maar TS heeft al een mooi on op vallent pijpje.