This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Paar vraagjes voordat ik ga bestellen!

Julez

Julezrulez
Hey iedereen,

Ik wil een 70cc op me scooter hebbenO-) en heb eventjes gekeken hier en daar. Ik wilde niet teveel geld uitgeven en wil em gewoon voor op straat gebruiken, dus kwam ik uit op een stage 6 street. Heeft iemand daar ervaring mee??

Ook heb ik een 17,5mm carb al liggen en een nieuwe krukas en k ben van plan om een kevlar V-snaar te kopen. Is het slim om mn membraan of iets anders te vervangen/verbeteren?

Ook nog een vraagje over het verwisselen van mn blok. Ik heb een minarelli kort blok, en wil er een lang blok onder hangen. Ik heb al een ophangpunt voor mijn achterveer erop laten lassen, maar is het slim om mijn subframe vast te laten lassen?

Groetjess,

Julez

waarom wil je eigenlijk een lang blok? ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat het erg anders zal sturen bijvoorbeeld

en een subframe zou ik gewoon niet vastlassen, je rijd toch over drempels etc..

waarom wil je eigenlijk een lang blok? ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat het erg anders zal sturen bijvoorbeeld

en een subframe zou ik gewoon niet vastlassen, je rijd toch over drempels etc..

Omdat het er veeeel mooier uitziet Klein wiel voor, groot wiel achter en een stuk naar achter:love: Ik heb al ff rondgereden met een lang blok eronder, reed idd heel anders, ff wennen. Maar dat blok was zo slecht afgesteld, dat ik em er onderuit heb gehaald.

Subframe dus niet vastlassen thnx!

Op een straat scooter moet je gewoon fatsoenlijke vering enzo hebben. Als ik het zo hoor wordt dat ding een echte politie magneet

Dat slaat nergens op denk ik, het enige verschil is dat zijn achterwiel iets meer naar achteren komt te staan (hoeveel scheelt het eigenlijk? 5cm ofzo?)