Overzicht uitlaten online !

't was een aardig werkje, maar eindelijk is de basis van het nieuwe 'uitlatenschema' online !

http://www.scootertuning.net/overzicht_main.php

Uiteraard is nog niet alles zoals het hoort en er ontbreken nog veel merken en types... wie wil helpen met info aan te vullen kan even kijken in dit topic:
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=58424

Enjoy !

Laat even weten wat jullie er van vinden !
(dus hieronder geen aanvullingen of dingen over uitlaten, maar bijv. enkel suggesties en opmerkingen over het idee zelf :p)
 
Advertisement - register to remove this

Erg goed idee! Alleen zit het wel een beetje verstopt...ik moest ff tien x kijken om te vinden hoe ik vanaf de tuning parts pagina naar het uitlaten overzicht moest gaan...ik dacht eerst dat de link ontbrak maar heb hem ontdekt :p

Misschien een idee om er richtprijzen bij te zetten voor mensen met een budget?
 
richtprijzen komen er sowieso doelbewust niet bij.. misschien binnenkort wel een soort prijsklasse, maar de prijzen lopen te ver uit internet vs dealers die zo discussies kunnen uitlokken...

+ verschil nog eens met Belgie/ NL
 
komt er ook een deel met uitlaten voor schakelbrommers??

Er zijn tenslotte redelijk wat schakel-members, gewoon een vraag;)

Ziet er verder er netjes uit
 
Originally posted by Razma
nog meer mensen die het echt moeilijk konden vinden @ site zelf?

Ik had er geen problemen mee iig... Ik denk dat dit ook voor de beginnende scootermensen erg veel zal helpen... Ipv nr-x is beste op std 50, en dat soort grappen... Ook ist wel netjes en overzichtelijk..

Mijn complimenten .. :)
 
Ik vondt het uiteraard niet moeilijk, maar niet zo goed geindexeerd..
Wel de manier dat de uitlaten worden weergegeven enzo.
Maar waar is de oude tuning database gebleven van ScooterTuning? want die vondt ik geweldig..
 
Het was niet echt duidelijk dat je op de blok versie moest klikken. Die lettertjes zijn nogal klein en ogen niet als links. Verder natuurlijk top!
 
Back
Top