Overrange poelies?

Status
Not open for further replies.

PaulM

Well-Known Member
Heeren,

Ik ben van plan Malossi overrange poelies te kopen zodat ik een complete overrange set heb. Ik heb nu std 134mm poelies alleen vraag ik me af WAT ik nou precies nodig heb. De een zegt de fixed poelie en de ander zegt dat ik de torque driver nodig heb en dan de std fixed erbij plaats. Wat moet ik nou hebben? Wie ken me helpen?

Grt
Paul
 
Advertisement - register to remove this

dus dan heb ik de fixed poelie nodig en geen torque driver?

Mjah, dan vraag ik me alsnog af wat het verschil is tussen de std fixed en de malossi fixed. Als de schaal een andere hoek heeft, dan heb je een Malossi fixed poelie die rechter staat dan de std torque, of denk ik nu fout? Mijn vraag is dus, wat is het verschil tussen de std fixed en de malossi fixed?
 
SpeedNRG said:
standaard 134mm poulies?? bij pia (neem ik aan dat je het daarover hebt) is standaard altijd 128.en zijn de overrange poulies 134mm. of zie ik dat nou verkeerd?

Nope, std uit het oude blok zijn ze 128. Ik heb nieuwe NRG blok die heb 134 poelies. Ja, heb het gemeten etc.
 
Aerox-Evo70 said:
std heet geen fixed ?

torque driver is het geheel
fixed poelie is alleen het deel met de sleuven (van malossi/polini...)

edit: de hoek van de schalen is dus gewoon hetzelfde

hmm, en als de hoek hetzelfde is, wat is dan het voordeel hiervan? :confused: Wat is er dus beter als ik een Malossi fixed koop?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top