overrange geld waard?

Kaasje

Member
hoi mijn setup is alsvolgt:
stage 6 mk2 racing.
yasuni c16
23mm polini cp met polini powerfilter
v force membraam
malossi vario.

maar ik wil wat meer trekkracht en wel iets harder. dus zat te kijken naar een overrange setje maar had rond gekeken en sommige mensen zeggen dat het het geld waard is en andere zeggen van niet. dus mijn vraag kopen of niet?
van t zomer wil ik sowieso een race onsteking.
 
Advertisement - register to remove this

Overrange set is het alleen waard als je alle andere componenten al optimaal afgesteld hebt.

Ben het met de bovenstaande wel eens.. Een originele onsteking remt de boel wat je heb wel wat af.

Dan heb ik het over de massa van het vliegwiel en de toerentallen wat een originele onsteking maar door kan laten tegenover een race ontsteking.
 
het is veel geld voor weinig resultaat, ik zou eens beginnen met een goede koppeling. race ontsteking is ook interesanter. overigens raad ik hpi af vanwege betrouwbaar heid, selletra of pvl raad ik aan. ook zijn er uitlaten die meer behalen met deze cilinder van een c16.

ik neem trouwens aan we het over mina hori hebben. mocht je het over piaggio neem ik het van de uitlaten terug want daar heb ik geen ervaring mee. en mocht het piaggio zijn raad ik overrange volledig af aangezien de achter poulie al groot is.
 
het is veel geld voor weinig resultaat, ik zou eens beginnen met een goede koppeling. race ontsteking is ook interesanter. overigens raad ik hpi af vanwege betrouwbaar heid, selletra of pvl raad ik aan. ook zijn er uitlaten die meer behalen met deze cilinder van een c16.

ik neem trouwens aan we het over mina hori hebben. mocht je het over piaggio neem ik het van de uitlaten terug want daar heb ik geen ervaring mee. en mocht het piaggio zijn raad ik overrange volledig af aangezien de achter poulie al groot is.
ja idd minarelli. oké ik ga even kijken naar zo onsteking.
 
Zal beide gedaan moeten worden wil je er nog wat extra uithalen. Een rotor is leuk maar heeft zonder goeie overbrenging weinig zin. En een goeie overbrenging is nergens zonder rotor Dit is een beetje het dilemma waar menig scooterknutselaar beslist om of een sprinter te bouwen of het zo te laten en te accepteren dat ie later alsnog een sprinter wil bouwen
 
Back
Top