Cilinder en zuiger zien er niet vreselijk uit maar is het honen nodig? De beschadeging op de zuiger is de ergste die ik kan vinden voor de rest is hij best netjes op een paar kleine krasjes naDat kan de persoon die hem gaat honen toch meten van te voren.... of je jankt die hoon boor je cilinder in en denk na paar keer gokken nu zal ie wel groot.genoeg zijn?
Vaak kom je met een nieuw zuigerveertje ook al een heel eind
Zou het beter zijn als ik hem laat honen en deze zuiger verder gebruikFf goed in de olie knallen die zuiger voor jeje cilinder erop schuift en gewoon rijden zou ik doen. Gietijzer toch? Kunnen wel tegen een stootje
Welke korrel schuurpapier, en ik heb nog nieuwe zuigerveren liggen zal ik die ook erin zettenBeunhaas101 is weer present.
Haal een schuurpapiertje door die cilinder en poets de zuiger op. Rijden maar.
haal p2000 bij hornbach kost je 80 cent voor een heel a4 velWelke korrel schuurpapier, en ik heb nog nieuwe zuigerveren liggen zal ik die ook erin zetten
Ik heb 150 korrel schuurpapier is dat ook goed? En is 2000 niet veel te fijn er moeten toch schuine krassen in de cilinder zitten voor de oliehaal p2000 bij hornbach kost je 80 cent voor een heel a4 vel
nee natuurlijk niet daar krijg je alleen maar meer krassen vanIk heb 150 korrel schuurpapier is dat ook goed
Er moeten toch krassen in zitten voor de olienee natuurlijk niet daar krijg je alleen maar meer krassen van
ik zou zeggen probeer maar met 150, en laat ons ff weten hoe goed je dat lopend krijgtEr moeten toch krassen in zitten voor de olie
Ik vraag alleen om advies maar als je een cilinder hoont dan maakt die ook krassen erin dus waarom zou ik hem helemaal glad schurenik zou zeggen probeer maar met 150, en laat ons ff weten hoe goed je dat lopend krijgt
korel 60 is nog beter.Ik heb 150 korrel schuurpapier is dat ook goed? En is 2000 niet veel te fijn er moeten toch schuine krassen in de cilinder zitten voor de olie
daarom mijn opmerking, probeer het met 150, dan zal je zien dat je de cilinder gelijk bij het oud ijzer kan gooienIk vraag alleen om advies maar als je een cilinder hoont dan maakt die ook krassen erin dus waarom zou ik hem helemaal glad schuren