Originele Keihin Probs

Maikel BTB

Zippa Sp 2K
Yoo,

Vorig seizoen begon ik met me keihin met sproeier 140 begin dit jaar was dat opeens 152 en nu zit ik inmiddels op 162. Weet iemand waar dat probleem in zit? Hij loopt stationair etc gewoon goed. Heb alles al schoongemaakt.

Ook heb ik een carb geleent en daarmee zat die gewoon met 140 goed op het mengselmeter.

Dus iemand misschien een idee of iets wat bekent voor komt???
 
Advertisement - register to remove this

Weet niet of het daar aan kan liggen, maar misschien eens een nieuwe gas schuif proberen?

Revisie setje betaal je niet zo heel veel voor volgens mij.. :)
 
Zit er niet toevallig ergens een scheurtje?

Ik heb met een Dell'Ortho 17.5 PHVA ED wel eens gehad dat er een scheurtje zat net bij het spruitstuk aansluiting.
Dit werd steeds groter en groter, en moest dus elke keer net iets groter in sproeier om het juiste mengsel te behouden.

Ik snapte er toen die tijd niks van, totdat ik het scheurtje ontdekte.

Misschien dat je er iets aan hebt.
 
Ik heb ook steeds verschil daarin, ligt voornamelijk aan de temp in het bankhok. na een tijdje zat ik uiteindelijk weer op dezelfde sproeier.

162 is iig wel erg groot voor een 28.
 
Ik heb ook steeds verschil daarin, ligt voornamelijk aan de temp in het bankhok. na een tijdje zat ik uiteindelijk weer op dezelfde sproeier.

162 is iig wel erg groot voor een 28.

Is niet alleen in het bankhok, ook op de baan.
En hij wisselt ook niet moet gewoon echt 162 in.
 
Werk je wel met dezelfde 'soort' sproeiers. Met de verschillende immitatie sproeiers zit je soms ook zo groot op sproeier maat, met originele sproeiers zit je dan weer rond de gebruikelijke 140-145.
 
Back
Top