Bartjhu Well-Known Member 21 March 2006 #1 hey een maat van mij heeft een aerox uit 2004 met de setup: dr 70 hebo koppeling hebo vario stage 6 R1200 powerfilter 19 mm dell orto nou zei iemand dat dit met een orginele vario veel beter zal lopen is dat zo?
hey een maat van mij heeft een aerox uit 2004 met de setup: dr 70 hebo koppeling hebo vario stage 6 R1200 powerfilter 19 mm dell orto nou zei iemand dat dit met een orginele vario veel beter zal lopen is dat zo?
S scoottuner Guest 21 March 2006 #2 ik denk dat hebo toch beter ga doen kwa prestaties Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 21 March 2006 #4 idd , std vario in minarelli is niet zo geweldig.. mja , er word wel meer gezegd Upvote 0 Downvote
Dennis.H Dani Pedrosa 21 March 2006 #5 misschien niet goed afgesteld en een ander persoon wel hebo vario moet veel beter zijn. Upvote 0 Downvote
RandX_Benelli BenSnelli Racer 21 March 2006 #6 goh mensen lullen echt ongein tegen woordig Hebo Vario zou denk toch wel Stukke beter lopen dan origi vario Upvote 0 Downvote
goh mensen lullen echt ongein tegen woordig Hebo Vario zou denk toch wel Stukke beter lopen dan origi vario