Orginele onsteking aerox vervroegen

Hallo is hier iemand bekend met het vervroegen van een standaard minarelli horizontaal ontsteking en dan bedoel ik niet de verloopspie maar de grondplaat boutgaten opboren na 8mm en dan tegen de klok indraaien is hier wat van te merken en hoe lang blijft dat goed rijden op lange termijn ??
 
Advertisement - register to remove this

Hallo is hier iemand bekend met het vervroegen van een standaard minarelli horizontaal ontsteking en dan bedoel ik niet de verloopspie maar de grondplaat boutgaten opboren na 8mm en dan tegen de klok indraaien is hier wat van te merken en hoe lang blijft dat goed rijden op lange termijn ??
Allemaal onnodig, het rijd waarschijnlijk enorm klote. Als je je ontsteking wil vervroegen haal n hpi of Mvt.
 
Hallo is hier iemand bekend met het vervroegen van een standaard minarelli horizontaal ontsteking en dan bedoel ik niet de verloopspie maar de grondplaat boutgaten opboren na 8mm en dan tegen de klok indraaien is hier wat van te merken en hoe lang blijft dat goed rijden op lange termijn ??
je zou je pick up moeten verplaatsen, weet niet of dit kan. beetje sleufgaten maken. alleen voor zorgen dat je hem altijd in de orginele stand kan zetten, wanneer het niet lekker loopt.

rn ja je CDI zal altijd een bepaalde curve aanhouden en die kan niet altijd op een hele vroeging ontsteking werken is mijn vermoeden.
je kan het proberen, maar zorg dat je hem terug kan krijgen naar orgineel. laat even weten of het werkt misschien, ik ben benieuwd.
 
Back
Top