Orgineele Lucht Filter

Status
Not open for further replies.
hey mensen kep een vraag over me filter ik weet dat een powerfilter slecht is dus doe wil ik niet.

ik heb nu een polini 50cc snel cil
17.5mm carb
giannelli metal uitlaat
en sproeier 100 (te groot)

dus me sproeier 100 is ietsie te groot echt een heeeel klein beetje pruteld bij optreken tot de 5km en op top houd ie beetje in top is 100km/h teller nu dus ik heb een kleinere sproeier nodig maar dat wil ik niet nou was mijn vraag


kan ik in me orgineele filter 2 gaatjes booren zodat me sproeier er precies goed op werkt??zo jah hoeveel gaatje,s en hoe groot?? ik wil geen andere sproeier omdat ik tog wat extra geluit wil en tog goed wil rijden dus eigelijk 2in1 haha

dus wie kan me helpen?????
 
Advertisement - register to remove this

Je kan natuurlijk een paar extra gaatje boren, maar daar wordt het geluid niet echt mooier op...
Al aan gedacht om gewoon je sproeier aan maatje kleiner te doen?
 
Ja dat zeg ik toch...

Je kan natuurlijk een paar extra gaatje boren

:rolleyes:

Maar ik ga door en vertel je dat je beter gewoon je sproeier iets kleiner kan doen...
Over de grootte en aantal gaatjes kan ik niks zeggen, dat is gewoon een kwestie van uitproberen.
 
Originally posted by michael-sr
je moet lezen mijn vraag is of me scoot met die gaatjes wel goed rijd zodat ik geen andere sproeier erin hoef te doen!!!
Hij moet nix, leer zelf eerst maar eens om fatsoenlijk te typen. Gaatjes zouden wel kunnen helpen. Maar waarom zo moeilijk doen? Gewoon kleiner sproeiertje halen.
 
geef gewoon alleen andwoord op me vraag is dat zo moeilijk??en begin niet gelijk weer over mijn typen te zeuren ONtopic weer

enne heeft het geen verdere gevolgen op mijn prestatie,s??
 
je moet gewoon als e graag dat geluid wil wat gaten in je luchtfiltermaken (aan de binnenkant) en de sproeier moetdenk ik sowiezo kleiner want 100 op een std met 17.5 mm is wel erg veel dacht ik zo
 
hoeft geen kleinere sproeier dag ik zo
als ik 2 gaatjes in me filter boor (weet nie welke maat)
staat dat tog gelijk aan een kleinere sproeier maar dan iets meer geluit en hij trek goed op me hij rijd dan goed dag ik zo!!!
 
Kan je geen sproeier vervangen ofzo..?
Als je toch al weet dat je zo graag gaatjes wil boren, doe dat dan lekker, en ga niet op ons lopen zeiken als wij zeggen dat je beter kleiner sproeiertje kan nemen!
 
dag het niet hij is zkr wel veeel sneller


ik kan tog niet met een 49cctju 100 op teller rijden??
hahahaha LOL

ik heb het geprobeert standaart cilinder met metal nou phoe phoe ongeveer 83 op teller dus wat praat je nou met je niet veel sneller :>
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top