Opvoeren Kymco Super 9

wouterzzzz

Well-Known Member
Hoi,

Ik wil graag beginnen met opvoeren van mijn kymco super9. Nu is de vraag? Waar kan ik het best beginnen. Ben niet van plan 'em super hard te laten lopen maar een km of 70 a 75 wil ik wel kunnen redden. (vario is er al uit maar hij loopt nog steeds 49) Andere vario kit (malossi) e.d. ?

En ik moet binnenkort voor een nieuwe uitlaat gaan kijken (oude is verrot = standaard) misschien hebben jullie nog tips voor welk type? (dacht zelf aan een Leovince TT)

Hoop dat jullie me op weg willen helpen. :W

Groetjes,
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

er zijn niet zoveel uitlaten voor super9
maar ik heb zelf leovinci zx en technigas rs70 gehad en allebei liepen wel leuk


als je goed afstelt rij je dik 90 op teller
 
nee die leovinci en technigas was gewoon voor super9 gemaakt


maar als je 70/75 wil laten lopen zou ik niet andere uitlaat pakken

is je uitlaat nog begrenst? denk aan prop/resonantbuisje
 
Gaan we eens proberen. :) En als ik toch beslis een andere uitlaat te nemen, welke merken raad je aan/af? (voor kymco S9 zijn er niet zo gek veel merken)
 
ik heb sinds kort ook een kymco super9 en maar ik weet niet zo goed hoe ik hem moet opvoeren. Vario ring heb ik al geprobeerd maar die zat er gellof ik niet eens in, toch loopt hij nog steeds maar 50 km per uur. heeft iemand een idee hoe ik hem op kan voeren?
 
Ik zou eerst je vario eens erin zetten, anders ga je helemaal nergens heen. Misschien een ander uitlaatje ofzo. Binnenkort komt stage 6 ook met een cylinder voor kymco, dit vertelde fred mij gister op de race in spa, dat is dus die universele cylinder maar dan met een andere plaat eronder ;)
 
Om nog even terug te komen op mijn onderwerp. jos16 komt zo even binnenhaken...

In ieder geval, ik zoek nog een andere uitlaat, hebben jullie nog tips voor een Kymco super 9? Zoja, welke?

Dacht zelf misschien aan een sito +, heeft toch nog wel een beetje stealth look.

(ps ik hoef niet harder dan 70)
 
sito plus is soort vervangingsuitlaat dus zal niet harder lope dan std uitlaat

heb ik ook maar liep bagger en kreeg hem niet afgesteld

heb zelf technigas rs70 en leovinci zx gehad
leipe allebei wel leuk
 
effe net iets harder

hallo ik hoop dat iemand me kan helpen

Heb net een kymco super 9 gescoord en hij loopt gestaagd naar de 70 (andere vario-ring) echter wil ik dat ie iets sneller optrekt en 80 km/h loopt, is er iemand die me tips kan geven en dan graag in sesamstraattaal daar ik A-technisch ben, oh en ook graag de goedkoopste oplossing, alvast bedankt ! hoor graag van iemand
 
Hey,
ik weet niet of je nog hulp nodig hebt, of of ik nu op de juiste manier reply.... maar ik heb ook een Kymco Super 9, en die van mij loopt 75 à 80. Dat heb ik voor elkaar door inderdaad de begrenzing uit de uitlaat te halen en door heel simpel een snellere variobus te kopen (omdat er geen varioring op zit). Variobus kost ongeveer 30 euro, maar is goedkoper dan een nieuw uitlaatje.
Grz,
010-Paradox

P.S. als ik verkeerd heb ge-replied sorry, dit is het eerste berichtje dat ik schrijf :p
 
Back
Top