Status
Not open for further replies.

Jan2004

New Member
Hallo iedereen recent een kymco agility 16+ van 2019 aangeschaft. Het rijd zeker heel goed maar wel traag. Het is een a klasse dus normaal mag hij maar 25 rijden maar het rijd meestal rond de 40 en soms 45 maar meestal 38-40. Nu is mijn vraag hoe kan ik het opvoeren? Is het mogelijk om een 72cc naraku te monteren op deze model? Dan ook een varioset, koppeling en nokkenas,.. ook natuurlijk.
Ik heb bijna niks van info kunnen vinden op het internet en daarom dat ik het hier vraag is het mogelijk om zelf het te opvoeren? Heb gelezen dat dit elektronisch begrenst is dus kan ik zelf een onbegrensde ecu aanschaffen? Of zou het al volledig onbegrenst zijn en dat de scooter zelf alleen maar 40-45 kan zou dan dus de beste oplossing zijn om een 80cc te monteren? Voor mij zou 50-60 perfect zijn met een goede optrekkingskracht want nu is het echt heel traag. Ik kijk uit naar jullie antwoorden
 
Advertisement - register to remove this

Snor.
Oei...
Denk je ook aan de garantiebepalingen ?
Standaard twee jaar.
Dus daar val je waarschijnlijk nog onder...
 
Aan de garantiebepalingen denk ik niet echt aan om eerlijk te zijn. Ik wil gewoon een veel betere trekkracht want deze trekt echt heel traag op en met een passagier achter is het nog veel erger. Dus ik kijk echt uit naar alle hulp die ik kan krijgen i.v.m opvoeren
 
Dat ding valt helaas niet op te voeren.. Omdat de vertanding erg kort is tegenover het achterwiel.
Al zou je er een 85cc erop zetten als dat zou kunnen, zal het ding een dot aan overtoeren gaan draaien, wat slecht is voor de motor en je portomonee.

Dus alleen die keuze voor deze scooter, was niet zo goede.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top