OPvoeren Aprilia RS50

Originally posted by JeroenRs50
mijn rs blies hard, MHR-R 70cc, Gianelli pijp (iets te laagtoerig voor die MHR), 21mm, malossi luchtfilter, racekoppeling

Hij liep erg leuk ja, ik hoop je binnenkort flink te overtreffen...als die 24mm flatslide nou eens binnenkomt....
En trouwens, de Top Performance koppelingsplaten, Adige platen en de standaard platen zijn allemaal hetzelfde, namelijk adige..
En voor 'IK en mijzelf': als je toch bezig bent, pas dan gelijk je koppeling aan (net als Jeroen en ik)....standaard ging hij al slippen bij 12.000 :S
 
Originally posted by MHRamey


Hij liep erg leuk ja, ik hoop je binnenkort flink te overtreffen...als die 24mm flatslide nou eens binnenkomt....
En trouwens, de Top Performance koppelingsplaten, Adige platen en de standaard platen zijn allemaal hetzelfde, namelijk adige..
En voor 'IK en mijzelf': als je toch bezig bent, pas dan gelijk je koppeling aan (net als Jeroen en ik)....standaard ging hij al slippen bij 12.000 :S

je gaat me "ooit" overtreffen ja;)

maar met jouw tempo:p
 
Ik vind: www.apriliars50.tk wel een leuke site, staan best aardige rs-jes op!! Ik ga misschien die blauw-witte AF1 kopen....ben alleen niet zo zeker over dat blok (AM4)
Weet iemand daar iets over??
 
Originally posted by Twanneke
Ik heb mijn rs50 nieuw model opgekrikt toendertijd (nu 70cc)
De orginele cilinder laten tunen en cabarateur uitboren tot 14mm en het spruitstuk ook.
Metrakit uitlaatje tandwieltje 13 voor en 105 op de teller als je gaat liggen.

Maar een 70cc das helemaal zalig rijden.

Check volgende x ff de datum voor je post:)
En die IkKenMij komt heir echt niet meer hoor:)
 
Een 4 bak is gewoon kut. Bijna niks meer voor te krijgen. Over de begrenzers gesproken. De uitlaat is een grote begrenzer tezamen met de cilinder.
 
Originally posted by Ikenmijzelf
Hallo
ik heb een Aprilia RS50 uit 98 en kan iemand mij vertellen wat voor begrenzers erop zitten en waar en hoe ik ze eruit kan halen? Of een site waar opstaat hoe het moet? Ik wil eigenlijk geen nieuwe onderdelen eronder leggen zoals een andere uitlaat ofzo. En als alle begrenzers eruit zijn hoe hard loopt hij dan? TIPS?????



:W APRILIA KING
.


www.ApriliaRS50.tk => opvoeren => oud model
staat precies wat je moet verwijderen, welke snelheden je zult behalen, en slijtage e.d

ps: geen spam ik help hem alleen.
 
Originally posted by JeroenRs50


je gaat me "ooit" overtreffen ja;)

maar met jouw tempo:p

Mijn tempo? Die van de leverancier bedoel je...anders zat de binnenrotor en de Mikuni er al op....
 
Ik had op mijn rs eerst een gilardoni cilinder (is helaas overleden door een naaldlager die er mee ophield)

Nu heb ik de Malossi MHR cilinder maar die bevalt me toch minder goed als de gila... hij heeft wel een wat hogere top, maar de powerband is echt veel smaller. (trekt goed van 9500 tot 11500 ofzo, die gila van 8000-11000.)
 
Back
Top