optrekken + snelheid

Giante

Well-Known Member
Hallo,
Ik heb een booster spirit (bj 2001)
alles is standaard, heb een sito + uitlaat (beetje uitgeboord) snelheid: 60km/h..

Nu is mijn vraag, wat kan ik doen om ietsjes sneller te gaan en makkelijk een wheelie te trekken zonder veel geld er aan te besteden? nog meer uitboren of heeft dit niet veel zin...? wat kan ik doen?

En een andere vraag is, wat is de lengte van een standaard achterveer? ik zou graag een hoge witte veer kopen maar zou niet weten van welk merk en en welke lengte.. (ik zit ook met een tnt verhoogblokje (die met die 2 gaatjes..)) welke zou ik kunnen steken?

Advertisement - register to remove this

nog iets :p heb ng geen tijd gehad om mijn sito te ontgrenzen maar varioring is der al uit..
kan dat ook kwaad als varioring er uit is en prop er nog inzit? (omdat het niet goed is als prop eruit is en varioring erin dacht ik omgekeerd is waarschijnljik ook niet goed?
maar ik lees wel veel dat bij sommige hun varioring eruit is en de prop er nog in..)

nog iets :p ... varioring is der al uit..

Hoe doe je dat eigenlijk?
Ik begin maar pas met opvoeren en zg dit topic hier..
Wat heb je nodig om dit te doen?
Wat de krukas of wat het ook is moet toch worden geblokkeer enzo, met een bolloneur of zijn er makkelijkere manieren want ik heb namelijk die bolloneur niet liggen?

ja btr eerst effe zoeke xD
maar nu ik hier toch terug ben zik ik het alvast...
ik heb het zo gedaan:
bougie (met bougiesleutel) eruitgedaan, bougiestop derin, carterkap los gedaan vario erafgehaald en ringetje er af vario er terug op, carterkap terug er op, bougiestop eruit, bougie er in en ziezo :p

Back