optisch verschil, Evo vario - Speedcontrol?

George

Well-Known Member
0i, ik kan een Evo Vario voor mina hori krijgen, ik zelf rij nog met een Speedcontrol:) Maare, mn vraag was hoe je kunt zien dat 't een Evo vario is? Kunnen jullie me dit vertelle?
Greetz...
 
Advertisement - register to remove this

evo vario is stuk kleiner. kijk hier verschil tussen evo en hebo. speedcontrol is ong even groot als hebo

varios.jpg
 
Evo vario kleiner??? Vreemd, het plaatje liegt niet, maar maat van me ze evo vario is net zo groot als mijn speed control.

Zover ik weet zijn de banen van de rollers anders en kunnen ze verder naar buiten. (?)
 
he kerel de evo vario voor de minarelli hor is hetzelfde als die van de min vert. kopen maar .de reactie van de evo is veeel beter dan die van de for race . koop nooit de mhr of malossi vario's . ze slijten zeeeer snel ,dat de alu laag onder het verhard deel te zien komt. evo is the best .
 
Originally posted by g_samsonsr
he kerel de evo vario voor de minarelli hor is hetzelfde als die van de min vert. kopen maar .de reactie van de evo is veeel beter dan die van de for race . koop nooit de mhr of malossi vario's . ze slijten zeeeer snel ,dat de alu laag onder het verhard deel te zien komt. evo is the best .

BLAAT de reactie van de evo is veeel beter dan die van de for race :| mhr of malossi vario's :| mhr is van malossi !

Maar ik vind hem op het plaatje veel lijken op de gewone speedcontrol of zeg ik nou iets doms!
 
Jah miks die plaatjes die je laat zien.. die bovenste, de speed control, is volgens mij een mina vario en de onderste een piaggio evo dus dan kunnen we nog niet goed vergelijken..

Geen plaatjes van mina evo en speedcontrol?
 
was het niet zo dat de plaats waar de rollen inliggen, de gleufjes, zeg maar bij de evo korter waren dat de rollen als het ware sneller 'omhoog' gaan?
corect me if im wrong...
 
Back
Top